wtorek, 16 kwietnia 2013

I don't need a broken heart.


Nie potrzebuję złamanego serca. 


Zabija mnie to, że odchodzisz. 


Trzeba mieć talent, żeby umieć tak idealnie wszystko spierdolić. 


Naiwna idiotka i pierdolony egoista. 



Jesteśmy tak młodzi, a tak zniszczeni. 


Chujowo jest tęsknić za kimś, kogo widzi się codziennie. 


Po okresie szalonej rozpaczy popadłam w taką pustkę, że sama nie wiem, czy można jeszcze nazwać to życiem. 


Niby każdy dostaje tyle, ile jest w stanie znieść. Boże dziękuję, że uważasz mnie za tak silnego człowieka, ale proszę, odpuść już, bo czuję, że niedługo nie będzie co zbierać. 



Obyś nigdy nie wrzeszczała. Wrzeszczą ludzie albo z natury źli, albo doprowadzeni do ostateczności. 


To wcale nie jest proste, żeby uciec od przeszłości, w której było mnóstwo wspaniałych chwil. 


Mimo, że już ze sobą nie gadamy i udajemy, że mamy się gdzieś, to gdybyś zadzwonił do mnie w środku nocy i powiedział, że coś Ci się stało, to przybiegłabym do Ciebie z pomocą - najszybciej, jak to możliwe. 


Nie kłam, że to już przeszłość, jeśli w sercu masz go do dziś. Nie mów, że to frajer, jeśli tak naprawdę myślisz o nim w samych superlatywach. Nie wmawiaj, że nie kochasz, jeśli na jego widok serce wali Ci jak oszalałe. Nie próbuj udowadniać, że jest Ci obojętny, jeśli idąc ulicą wyszukujesz go wzrokiem. Nie nawijaj, że to od początku nie miało sensu lub że żałujesz, jeśli w środku przeklinasz się za każde złe słowo na jego temat. Kochasz go - to normalne. 



'Na to, że potrafimy razem być, ani złotówki do dziś nie postawił nikt.'


Zazdrosny kocha więcej, ufny kocha lepiej. 


'Myślę o Tobie często, tak często, że tracę oddech, może cofnę złe momenty i zostawię tylko dobre.'


Nie wiń za nic nikogo w swoim życiu. Dobrzy ludzie dają szczęście. Źli dają doświadczenia. Najgorsi dają nam dobrą lekcję. Najlepsi dają najpiękniejsze wspomnienia. 



Nie zawsze chodzi o to, żeby zmieniło się na lepsze. Często chodzi o to, aby zmieniło się cokolwiek. 


Księżniczka znudzona walką rycerza, często ucieka z wrogiem. 


Im częściej dostajesz po mordzie, tym więcej jesteś w stanie znieść. 


Jeśli coś miałaś i to coś znika, to tracisz część siebie. 



Wszechobecna zazdrość odbiera czasem oddech. 


Moją bajkę napisał psychopata. W dodatku chyba najebany. 


Pamiętaj, że każdy napotkany przez Ciebie człowiek coś stracił, coś kocha i czegoś się boi. 


Zgubiłam się. Niech mnie ktoś znajdzie. Proszę. 





Zapalenie oskrzeli ;3 
(tak, cieszę się xd ) 

6 komentarzy:

  1. o boże boże boże *.* notka wymiata , wszystko idealnie powiedziane , jeeej ;D ;**
    `Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już kurwa nie wiem co napisać... -,-'. Jest zajebiscie !! :D ;* / A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka, zdjęcia i OPISY *W* FE - NO - ME - NAL - NE!
    Zamiast się uczyć na chemię, historię i biologię to ja czytam notki na Twoich blogach, bo nie potrafię się powstrzymać :c
    Zua Wiola, zue opisy, które są aż za dobre ;/

    OdpowiedzUsuń