środa, 10 kwietnia 2013

Have u ever tried sleepin with a broken heart ?


Próbowałeś kiedyś spać ze złamanym sercem?


Ty zawładnąłeś mną, a ja zawładnę Tobą. 


Wiesz jakie to uczucie, toczyć bitwę o przegrane sprawy?


A teraz Ty zastanów się, czego tak naprawdę chcesz, czego oczekujesz od innych, jak wyobrażasz sobie przyszłość... z kim ją sobie wyobrażasz. 



On? Sens wstawania rano, sens uśmiechu... sens po prostu. 


'Życie, to nie bajka - każdy o tym wie. Bajkę można powtórzyć, życia niestety nie.'


A potem sam się znajdzie powód, by zwątpić w to, że się opłaca. Znajdziemy powód, by odchodzić i sto powodów, by wracać. 


Płaczę krwią. 



Umiera się na wiele sposobów: z miłości, z tęsknoty, z rozpaczy, ze zmęczenia, z nudów, ze strachu... Umiera się nie dlatego, by przestać żyć, lecz po to, by żyć inaczej. Kiedy świat zacieśnia się do rozmiarów pułapki, śmierć zdaje się być jedynym ratunkiem, ostatnią kartą, na którą stawiamy własne życie. 


To uczucie, gdy przytula się osobę, na którą się tak długo czekało...


Jeśli chodzi o moje emocje, to mam brak stabilizacji. 


Wyciągam papierosa, zaciągam się, a z oczu płyną mi łzy. Bo do cholery nie tak powinno to wszystko wyglądać. 



Tak na prawdę, to połowa świata mi go przypomina. 


- Przypominasz mi słońce.
- Dlaczego?
- Bo nie da się na nie patrzeć. 


Dziwka, kurwa, cipa, idiotka, pizda, głupia, szmata... Zadziwiające ile mamy w języku polskim synonimów do 'nie chciała mnie'.


Czasem fajny byłoby usłyszeć 'dobrze, że jesteś'. 



Jesteśmy inni, nikt nie pokochał nas do końca.


'Zaciskam pięści i patrzę się przed siebie. Mój świat rozpada się na części, a Ty nic o tym nie wiesz. '


Ulatniam się. Mieszam się z powietrzem, wędruję pośród ludzi. Nie widzą mnie, nie czują. Ogarnia mnie pustka i tak jak tlen, spalam się. 


To nie musi być łatwe. Wystarczy mi, że jest możliwe. 



'Dziś nie patrzą już w oczy, patrzą po ziemi. Niespełnione obietnice i znów ściema po ściemie.'


Mówią, że zakończone przyjaźnie nigdy nie były przyjaźniami, jednak ja wiem, że oni byli dla mnie wtedy więcej niż ważni. To tylko drogi, które trzeba było wcześniej wybrać, nas poróżniły. 


To własnie kłótnie sprawiają, że uświadamiamy sobie, jak bardzo ta druga osoba jest dla nas ważna. 


- Jesteś piękna, wyjątkowa, seksowna, słodka, jedyna w swoim rodzaju, niepowtarzalna... i kocham Cię. 
- A Ty masz ładny sweter. 






45872028 - jakby ktoś miał jakąś sprawę, to pisać śmiało. Z nudów też można xd

5 komentarzy:

  1. suuuper notka ;* podałaś wreszcie numer heheh , dawaj swoje zdjęcie ^^
    `Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak z nudów też można, to prędzej, czy później możesz się mnie spodziewać. xP
    Kocham opis z tytułu. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak się zaprzyjaźnisz z klopsami przez gg to Cię zjem :P
    I będe Ci robić sceny zazdrosci! Ja i Marcin jesteśmy nie zastąpieni, bicz!
    Notka mega <3
    Paa ♥

    OdpowiedzUsuń