poniedziałek, 1 lipca 2013

Ups.


Kochać i nienawidzić jednocześnie. Witaj w moim świecie.


Puki serca mi nie wyrwiesz, nie weźmiesz mi nic.


Uważaj, żeby pewnego dnia nie poczuć za mocno. Uważaj, żeby pewnego dnia znów nie stracić zbyt wiele.



Czuję, że umieram z samotności, z miłości, z rozpaczy, z nienawiści - ze wszystkiego, co może mi zaoferować ten świat.


Gdybyś teraz wrócił i zrobił cokolwiek, co przypomniałoby mi o wszystkim, co razem przeżyliśmy, bez zastanowienia dałabym Ci się drugi raz omotać. Rzuciłabym wszystko. Weszłabym drugi raz do tej samej rzeki. Chociaż znałabym finał naszej historii - zrobiłabym to kolejny raz. I kolejny... i kolejny i tak do śmierci... Gdybyś tylko wrócił.


Ci, którzy odchodzą naprawdę, odchodzą bez pożegnania.



Aranżowałam moje życie tak, żeby pasowało do Twoich kłamstw.


Nikt nie docenia tego, jak skutecznie się powstrzymuję od bycia rozszalałą psychopatką.


Na początku był ból. Ogromny, niewyobrażalny ból. Łzy, popękane serce i mnóstwo smutnych piosenek. Później złość na niego, na to jak się zachował, i że wszystko zniszczył. Potem odizolowanie się od świata i wymazywanie z pamięci wszystkiego co dotyczyło i przypominało jego. Teraz? Akceptacja. Poddałam się. I tylko walczę z szybkością bicia mojego serca, gdy staje się dostępny. Walczę ze wspomnieniami, których jest za dużo.



Zmęczenie nie charakteryzuje się tym, że wykrzykujesz całemu światy "nie mam siły". Zmęczenie to stan, w którym na wszystko się godzisz, a każda czynność wykonywana przez Ciebie to odruch, którego potem nawet nie pamiętasz.


Znalazłam tą miłość, za którą wiedziałam, że będę tęskniła. 


"A miało być tak pięknie, a miało nie wiać w oczy nam i ociekać szczęściem... miało być 'sto lat, sto lat'."



Śniły mi się Twoje buty obok moich...


I wspomnienia, wspomnienia, wspomnienia. Dzień. Noc. Czasem się gubię, co jest dniem, a co nocą. W nocy przychodzą do mnie czasem rozmaici ludzie, ale kiedy wyciągam do nich rękę - natrafiam na pustkę. 


Pozornie szczęśliwa, pozornie zadowolona, pozornie żywa. 






Kocham ♥

Czujecie wakacje? :p

5 komentarzy:

  1. Troszke to tlo lipne bo mi sie troszke z niektorymi tekstami zlewalo, ale mimo to kofffam;d czekam jak zwykle z niecierpliwoscia na kolejna notke i pozdrawiam;D
    /izuulka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuje Cię do Libster blog Awards i Versatile Blogger Awards. :) Więcej informacji na moim blogu:
    http://szukajac-perfekcji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń