czwartek, 4 lipca 2013

Zmęczenie.


To, co dziś nas przerasta, jutro będzie niczym.


"Zawieść się na tylu ludziach i nadal w nich wierzyć, to jak wyjebać się na betonie i udawać, że to trawa."


"Gdyby żadne serduszka nie pękały..."


Pusty dom. Przynajmniej tyle. Tak się zastanawiam kiedy coś mnie czeka. Obojętnie co. A może to zależy ode mnie? Nie mam właściwie zdania na temat tego, czy to los kieruje życiem, czy człowiek. Bo możliwe, że każdy ma przypisaną jakąś tam historię i wszystko dzieje się po kolei. A gdzie sprawiedliwość? Niektórzy mają cudowne życie, a inni wręcz przeciwnie. A jeśli sami układamy sobie życie? Co wtedy dostanie człowiek, który czeka na to, co przyniesie mu los? Nieudacznik. Ktoś taki jak ja. Bo ja właściwie ze swoim życiem nic nie robię. Mam trochę pesymistyczne podejście. Jeśli się staram, to później zazwyczaj spotykają mnie rozczarowania. Więc chyba będę liczyć na los. Mam jeszcze tak po cichu nadzieję, że mam na co liczyć.


Jesteś moją inspiracją do najebania się w trzy dupy i pójścia spać. 


"Jeżeli wszyscy wokół mnie tu są normalni i to oznacza, że mam być taki jak oni, to możecie od razu zakuć mnie w kajdanki, bo ja to będę konsekwentnie pierdolił."


Wiem, że moje życie jest w niebezpieczeństwie. Mam tylko jedno pragnienie - wypalić się dla Boga.


Chcę wykrzyczeć cały ból i żal, ale brakuje mi oddechu.


Chociaż ten jeden raz daj mi poczuć, że jestem Ci potrzebna. 


Czasami mam taki lepszy dzień, że upadam na kolana, a nie od razu na twarz. Potem chcę na tych kolanach iść za kimś. Nawet na koniec świata. Ale nikt nie chce tych kolan. Też tak masz czasami?


- Za kogo Ty mnie masz?
- Właśnie Cię nie mam i to jest mój ból.


Nadzieja jest okrutna. Umiera ostatnie, lecz przez nią umarł już niejeden.


Mój facet jest idiotą, ale nic nie szkodzi.


Każdy ma to, na co się odważył.


Nikogo nie obchodzisz, dopóki nie jesteś piękny albo martwy.




Taki jakiś inny wygląd bloga mi się wziął... Jakaś ochota mnie naszła na zmiany. Teraz będą zmiany mniej więcej co miesiąc... a jak mi się będzie nudzić, to częściej ;p

8 komentarzy:

  1. LOL. Wchodzę, a tu jakoś jasno i aż kminiłam, czy nie pomyliłam bloga xd Ale wszystko jest okej ;p
    Poza tym od bardzo, bardzo dawna nie ma historyjki. Ja chce historyjkę! Ja lubię historyjki! *tupie noga jak małe dziecko w sklepie, które chcę zabawkę, ale rodzic nie chce jej kupić* Więc kiedy bedzie historyjka? :3
    Love ya :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez myslalam ze pomyslilam bo ta biel mnie oslepila;d ale pozytywna zmiana;d podoba mi sie;d a ...no i tez chce historyjke;d
    /izuulka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ten... informuję o odpowiedzeniu? >D

    OdpowiedzUsuń
  4. no i pozytywnie mycha ! :D ;*
    `Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudną piosenkę wstawiłaś <3 Bardzo lubię tego rudzielca ;P

    OdpowiedzUsuń