sobota, 27 lipca 2013

Huf.


Nie psuj tego, co masz,
pragnąć rzeczy, których mieć nie możesz.


Chodzi o to, kim naprawdę jesteśmy,
a nie kogo z nas robią.


Takie "bywanie" może zabić. Tak przerwy w uczuciach wyniszczają. Takie niezdecydowanie jest mało odpowiedzialne. Więc proszę, zastanów się czego chcesz, zanim zabijesz mnie od wewnątrz.


Wciąż kocham, więc wciąż czekam.


Boli mnie całe moje istnienie.


Jestem człowiekiem, ale to, co ludzkie
zaczyna być mi obce.


Czeko nie rozumiesz w "jesteś dla mnie wszystkim"?


Tylko jedno jest ważne - masz być szczęśliwa.


Własnymi siłami związałam włosy, zasznurowałam buty i zaczęłam iść.
Wędruje się zawsze z kimś, nawet jeśli go nie widać.


Niektórych rzeczy nie da się ogarnąć rozumem, 
więc trzeba mieć je w dupie.


Każda zmiana w naszym życiu, niezależnie czy upragniona czy niechciana,
przynosi pozytywne skutki jeśli tylko potrafimy czerpać z niej korzyści.
Każde cierpienie uodparnia, każdy uśmiech łagodzi rany. 
Al zbyt często pozostajemy na to ślepi...


Chciałam tylko odrobiny szczęścia, by ukoić swój ból.


Wódka, gin, rum, tequila, burbon, scoth. Wszystko jedno. Po prostu dajcie mi drinka. Dobrego, alkoholowego, mocnego drinka. Mówię sobie, że chcę tylko jednego, ale wiem, że to nie prawda. Chcę kurwa pięćdziesiąt.


Nigdy nie byłam jakoś szczególnie przekonana, że chcę żyć, ale właśnie zyskałam pewność, że nie chcę.


Chamstwo? Taki pancerz ochronny. 
Mniejsze prawdopodobieństwo skrzywdzenia.


WYJEŻDŻAM.
Wracam za 2 tygodnie.

11 komentarzy:

  1. Dwa tygodnie bez notek;( nieee! ;( zajebista jak zawsze, zycze milego pobytu gdziekolwiek jedziesz;*
    /izuulka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ja się nie zgadzam, tak nie może być :((

    OdpowiedzUsuń
  3. A notka SUUUPEEER

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, klopsy mnie wyprzedziły, ale ubzdurałam sobie, że nie będę czytać i komentować nowych notek dopóki nie przeczytam całego bloga od początku. Właśnie skończyłam te (jakże przyjemną) lekturę i mam żal. Dlaczego tak krótko i szybko?!
    Notka jest bardzo fajna, ale mam ochotę na historyjkę. Jak będziesz grzała dupę w Chorwacji to coś wymyślisz? :3 Albo po powrocie? Wiem, jestem upierdliwa itp., itd.
    Ale Cię kocham, ty kochasz mnie i takie tam ♥
    Miłego odpoczynku ♥,♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś wymyślić :P
      tak, kocham Cię Pietruszko ♥
      Dziena ♥ :*

      Usuń
  5. boska notka *.* no ja już wróciłam i czekam na Ciebie ! tęsknie ;c ; **
    `Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje notki, są takie prawdziwe i przeważnie adekwatne do mojego humoru. Opisy dobitnie emocjonalne, aż chce się płakać. Kawał dobrej roboty. Pozdrawiam i mam nadzieję, że wypoczniesz :) x
    P.S. Przepraszam za spam, jednakże zostałaś nominowana do Liebster Award na http://soifyouwanttoloveme.blogspot.com/ :) Wszystko jest w zakładce nominacje. Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  7. hop over to this site Gucci Dolabuy continue reading this look at this now click this link now replica louis vuitton bags

    OdpowiedzUsuń