czwartek, 4 lipca 2013

Libster Blog Awards & Versatile Blogger Awards



Zostałam nominowana przez Olivia, za co bardzo dziękuję :*


7 faktów o mnie:

1. Kocham spać.
2. Uwielbiam wschody i zachody słońca.
3. Jestem chora psychicznie.
4. Nie lubię jeść mięsa.
5. Uwielbiam róże i tulipany.
6. Lubię obserwować ludzi.
7. Wielbię morza i huśtawki. 


1. Ulubiona książka i film?

Nie mam jednej ulubionej, lecz dwie: "Pokochaj siebie", "Joyland"
Ulubiony film: "Szkoła uczuć".

2. Jakie masz plany na wakacje?

Wyjazd do Chorwacji.

3. Twoje hobby/talent/pasja to...?

hobby - pisanie bloga, słuchanie muzyki
talent - nie zauważyłam u siebie nic szczególnego
pasja - taniec, fotografia

4. Jak masz na imię? 

Wiolka 

5. Tumbrl, Facebook czy Twitter? Co lubisz najbardziej?

Facebook.

6. Masz zwierzę? Jeśli tak, to jakie?

Chomika.

7. Ulubiony przedmiot szkolny?

Angielski.

8. Kiedy zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?

Chyba w 2010 roku.

9. Ulubiony zespół/wokalista/wokalistka?

zespół - happysad
wokalista - ed sheeran
wokalistka - nie mam ulub.

10. Czy jesteś tolerancyjny? Jeśli nie, czego nie akceptujesz?

Jestem tolerancyjna.


Nominuję:



Moje pytania:

1. Jaka cecha charakteru najbardziej denerwuje Cię u innych?
2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
3. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie?
4. Jaką bajkę w dzieciństwie lubiłeś/aś najbardziej?
5. Boisz się pająków?
6.Jaki masz kolor ścian w pokoju?
7. Pamiętasz imię swojej pierwszej koleżanki/kolegi?
8. Jakiej muzyki słuchasz?
9. Jakbyś opisał/a siebie w trzech słowach?
10. Jaką porę dnia lubisz najbardziej i dlaczego?

2 komentarze: