piątek, 19 lipca 2013

Może kiedyś wrócisz tu...


Jesteśmy dla siebie nielegalni.


'Samotny ciąłem za pomocą noża tętnice.'


'Pierwsza warstwa: skóra
Druga warstwa: krew
Trzecia warstwa: kości
Czwarta warstwa: dusza

A ślad Twoich zębów jest najgłębiej.
Najgłębiej.'



Za każde nie przetrwane jutro, przerażające wczoraj i beznamiętne dzisiaj. Wypijmy.


Kocham Cię, ale boję się, że Ty wcale tego mojego kochania nie czujesz, bo nie objawia się ono w żadnej formie dbania o Ciebie. Chciałabym jednak, żebyś pamiętał, że ja o siebie też nie dbam. Jestem czasem dla Ciebie nieczuła, ale ja i dla siebie jestem nieczuła. Zwłaszcza w drobiazgach. Nie zrobię Ci śniadania, ale wiesz - ja i sobie nie zrobię śniadania.


Codziennie wieczorem obiecuję sobie wstać rano i normalnie żyć. Ze wstaniem nie mam problemów, ale z życiem nie jest już tak łatwo.



...Jakby chcieli nadrobić te wszystkie lata niespojrzeń, niespotkań, niedotknięć...


Jak mam znaleźć sobie kogoś innego, skoro przed wszystkimi uciekam, bronię się rękami i nogami, boję się kolejnego uczucia do kolejnej osoby. Bo wciąż mam nadzieję, że jeszcze nam się uda.


Na sercu kamień, z ust cisza i znów się nie znamy, mijamy wśród pytań.



Poznać siebie? Gdyby znała kogoś takiego jak ja, uciekłabym.


Potrzebowałam Cię. Prawdopodobnie tak beznadziejnie, jak kolejnej dziury we łbie.


"Obiecaliśmy sobie wszechświat.
Nie słowami, obiecały nam to nasze serca
I oczy, które rozumiały niewerbalny przekaz."



"Nie pokochał jej smukłej talii, długich nóg, czy malinowych ust. Pokochał jej ciężki charakter. Kochał jej ciężkie dni, w których zawsze jest przy niej. Uroda to tylko dodatek do tego."


Powiem Ci... Zmarnowaliśmy świt, a tego nie wybaczy nam, żadne niebo.


Nigdy nie daj sobie wmówić czegoś, w co nie chcesz wierzyć.





Trochę beznadziejna ta notka, mogłam się bardziej postarać, no ale cóż.
Może następna będzie lepsza.

6 komentarzy:

  1. Ee tam beznadziejna! Fajna jest!
    Przepraszam, że ostatnio komentuję "w kratkę", ale czasami po prostu nie mam na to siły/ochoty/czasu, ale zawsze czytam! Przysięgam!
    OMG, słucham tej piosenki od kilku dni, bo tak się nią jaram :OO Jejku, telepatia!
    Obiecuję, że niedługo będę częściej pojawiać się na GG ♥
    Kocham Ciebie i Twojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Beznadziejna?! Tak samo zajebista jak każda inna! :D ;*. Boże jak ja to kocham czytać *0*. Twój blog jest najlepszy! <3 /A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koffaaam , kurde uzaleznilam sie, wlasnie siedze z chlopakiem w aucie i bezczelnie go olalam byle przeczytac ten post;D koffam koffam koffam ;D

    /izuulka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. beznadziejna ?! lecz się myszko ;d jest wyjebana w kosmos jak i wszystkie inne ; ** piosenka *.* obrazki *.* koooffam ! ;d
    `Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń