piątek, 12 lipca 2013

Fuck off.


We found love? No, I'm found vodka.


Nie mam idoli, a moim życiowym priorytetem jest miłość, która przede mną ucieka. Często siedzę w oknie i wspominam. Patrzę na ludzi, którzy ciągle gdzieś biegną. Może tak jak ja, szukają w tym wszystkim sensu. Mam przed oczami twarze. Ludzie, którzy odeszli i już nie wrócą. Pojąc herbatę marzę. I choć tak często brakuje mi sił, żeby te marzenia spełniać, to się nie poddaję. Chcę żyć, istnieć, coś dla kogoś znaczyć.


Jeszcze zobaczysz, co straciłeś.


Kochać, to znaczy czekać na kogoś bez względu na to, czy przyjdzie, czy nie.


Niczego nie znalazłam w skrzynce na listy, nikt nie zostawił wiadomości na automatycznej sekretarce. Zdaje się, że nikogo już nie obchodzę. Bardzo dobrze. Ja też nie mam do nikogo żadnej sprawy.


Nie bądź taki. Nie chcę myśleć, że jesteś taki okropny. Zacznij czuć cokolwiek.


Chwilami sama nie mogę uwierzyć w to, co się z nami porobiło.


"Generalnie była to miła dziewczyna, uczuciowa, choć na wskroś i na wylot chyba pierdolnięta."


Tak sobie kurwa siedzę i patrzę jak mi nie wychodzi.


Kiedyś spotkasz na swojej drodze osobę, której nie należy wkurwiać. To będę ja.


Wszystko czego chciałam było Tobą.


Nie musisz tak na mnie patrzeć. Tylko umieram. To nie jest zaraźliwe.


Niektórzy nie mogą sobie pozwolić na upadek, bo wiedzą, że nikt ich nie podniesie.


Kocham to rozkoszne drżenie mojego ciała, kiedy widzę Go po raz pierwszy od tak dawna. Powiedziałabym co wtedy czują, ale takich rzeczy nie mówi się na głos.


Są osoby, dla których będę się uśmiechać mimo łez w oczach.



Pogoda mi się zjebała ;_;

czytacie? ;p

3 komentarze:

  1. "Generalnie była to miła dziewczyna, uczuciowa, choć na wskroś i na wylot chyba pierdolnięta." -> zakochałam się w tym *.* xd czytaaaamy czytaaamy, przynajmniej ja czytam ! <3
    `Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytam!:p paulina ma racje, ten cytat pro*,* koffam
    /izuulka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG, kocham cię za zdjęcia i opisy ♥ są takie saifjdmgkg, jak często mawiam ;d
    Czytam ;D I KLOPSY PRZEDE MNĄ TEŻ :D Daj jakąś histryjkę, bo ostatnio dodałaś i się znowu nimi jaram ;p
    Love ya <3

    OdpowiedzUsuń