czwartek, 27 czerwca 2013

Panna nikt.


Coś się sypie, coś się jebie. Nie umiemy żyć ze sobą i bez siebie.


Po jego odejściu niewiele pamiętam. Tylko wódkę, papierosy i blizny na rękach.


Kiedyś może skończy się ten hałas i terror, ale Twoja miłość i serce zostanie. I te pare dni, które spędziliśmy ze sobą. To tak jak czasami budują dom i przyjedzie dziecko i dotknie wilgotnego betonu ręką. Potem w domu mieszkają ludzie. Rodzą się, umierają i przychodzą nowi, ale ten mały ślad ręki zostaje na zawsze. To chyba jakoś tak. Nie wiem, nie umiem pisać o miłości.


Budzę się w środku nocy i zdaję sobie sprawę z tego, że moje życie nie ma sensu. Czuję pustkę. Widzę, że każdy dzień jest taki sam, jak nic się nie zmienia i tak właściwie, to już się nie zmieni. Wtedy właśnie myślę, że jedynym najlepszym wyjściem byłaby śmierć. 


Widziałam światło. Nie świeciło zbyt jasno. Kiedy odszedłeś, ono znów zgasło.


Serce choć popękane, nadal chce bić dla Ciebie.


"Miał plany i szczęście i ego tak wielkie, że przyznać się do porażki byłoby przekleństwem."


Jakby mu zależało, toby napisał. Pieprzoną kropkę, ale by napisał.


Miłość? Osobiście wolę żyletki.


Dziś oprócz Ciebie - wiem, nie mam nic.


"Rozmawiamy rzadziej, częściej to milczenie. W końcu krzyczysz coś o niczym, co naprawdę ma znaczenie..."


Bo dziewczynki ze złamanym sercem długo śpią i mało jedzą, mamo.


Kiedyś? Kiedyś było inaczej. Bolały mnie pewne rzeczy, ale dawałam sobie radę.  Nie były w stanie wyprowadzić mnie z normalnego funkcjonowania. A teraz? Pewnych spraw nie jestem w stanie przeczekać. Boli mnie tak cholernie mocno, tak bardzo zależy. Jak nigdy na niczym. 


Najgorszy jest moment, w którym czekasz na coś i tak boleśnie nic się nie dzieje. I prawdopodobnie nic się nie wydarzy. A mimo to, Ty nie potrafisz przestać czekać.


Kto miłości nie zna, ten żyje szczęśliwy, noc ma spokojną i dzień nietęskliwy. 



...

10 komentarzy:

  1. Zajebisteee<3
    /izuulka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 kropeczki jak ja to wielbie.. xd ahh notka zajebista *.* jakoś wakacji tych nie czuje.. ;/ buziakii ;*
    `Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ręci mnie ten blog i ten wpis ♥ i pragnę nowej notki ;d Czy to normalne, że jarają/"podniecają" mnie posty na blogu?! :O Waptię x.x
    Jakies parówki mnie wyprzedziły i skomentowały pierwsze ;_; ŻAL.
    Pisz szybko kolejna, bo ta jest djnfcnfuire i ja chce nową, zeby jeszcze się trochę pojarac xd
    Baaj <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parówki to sobie znajdz u siebie w lodowce dziewuszko;D a to ze nie bylas pierwsza przy pisaniu komentarza to tylko i wylacznie twoja wina;p

      Usuń
  4. Zajebiscie , japierdole ...jakie to zajebiste;ooo Xd.
    Mam nadzieję że przez wakacje notki będą o wiele częściej *O* . ZAJEBISTE :D /A.

    OdpowiedzUsuń
  5. click here for more info h1g08s4t53 buy replica bags online replica bags joy replica bags ru replica gucci bag z5g16s9p82 replica bags wholesale india replica bags uk why not try these out c2o43n8k80 replica bags from china free shipping

    OdpowiedzUsuń
  6. replica chanel bags ebay you could try here p4c20b8g91 replica bags cheap replica bags aaa hermes replica handbags j2j76k4j26 replica nappy bags visit the site o7s88o1n22 Ysl replica bags replica bags india

    OdpowiedzUsuń