niedziela, 16 czerwca 2013

I need you.


Najwięcej znaczyło to, co przemilczane.


To koniec. To tragedia. To dramat.


Zawsze odchodziła, kiedy czuła się niezręcznie i się nie przywiązywała, ale jak na złość inni przywiązywali się do niej. Chciała być sama, bo lubiła, a jednocześnie potrzebowała kogoś, z kim by mogła milczeć i się szwendać. Odchodziła, a i tak wracała.



Cierpię z każdym dniem coraz bardziej. Wiem, że chcesz mi pomóc, ale już nikt nie potrafi. Złamanego serca nie da się skleić. Może kiedyś dojrzysz co mi zrobiłeś, może dojrzysz to, że odszedłeś wtedy co nie trzeba. Kiedy już odchodziłeś była naprawdę źle. Ty tylko dołożyłeś mi cierpienia. dziś już sobie nie radzę. Wykańczam się psychicznie. Myśl o Tobie mnie zabija. 


Pisz i mów mi o wszystkim, wtedy będziemy razem - będąc osobno.


Biegnę prosto w ogień i nie zatrzymam się. Już czuję pierwszy płomień, po szyi muska mnie. 



"W czerwieni do twarzy mi.
 bez szablonu i bez wzoru
 namiętni i aż do krwi."


Tak nagle się poznali, tak przypadkowo. Przez przypadek porozmawiali trochę dłużej. Tak nagle stali się dla siebie najważniejszymi ludźmi na świecie.


"Pomyślałem, że jestem teraz wolny. Mogę sobie iść w prawo, mogę sobie iść w lewo, a jak mi się zachce, to przez chwilę mogę nie iść nigdzie. Chyba mogę wszystko. Chyba mogę tak bardzo wszystko, że w rezultacie nie mogę nic.



Wiedziałam, że prędzej czy później wymienisz mnie na inną, ale nie sądziłam, że jesteś w aż takiej desperacji -,-


Daję słowo, oddałabym wszystko, żeby dziś być gdzieś z Tobą. 


Przyszłość jest jak książka, której jeszcze nie czytaliśmy. Szkoda tylko, że nie będziesz w niej głównym bohaterem. 



Nikomu nie jest dobrze o czwartej nad ranem. Jeśli mrówkom jest dobrze - pogratulujmy mrówkom i niech przyjdzie piąta, jeśli mamy dalej żyć. 


Paradoks, gdy Twoje motto życiowe brzmi "trzeba żyć", a Ty coraz częściej miewasz myśli samobójcze. 


"Będę mruczał upiorne kołysanki.
 Świcie zaśnij wreszcie, zdrętwiej, zemdlej 
 I nie rań więcej."





Ludzie to chuje.
Pozdrawiam czule.

7 komentarzy:

  1. "Daję słowo, oddałabym wszystko, żeby dziś być gdzieś z Tobą. " :c
    Super notka :> / A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiolaaaa, napisz kiedyś jaką pozytywna notkę, ja Cię tak ładnie proszę! :3
    Świetna noka, ale nie wiem czemu, mam bardzo dobry humor i wszystko jest pozytywne! Wiola :3

    OdpowiedzUsuń
  3. w 1OOOOOOOOOOOOOOO % zgodzę się z Tobą, że ludzie to chuje ! i to takie tępe jak moja obieraczka w kuchni -.- a notka rewelacja *.* najlepsza z najlepszych myszko ;*
    `Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebista, odpowiednia do mojego dzisiajszego humoru kuzwa...ale co tam gadac, a co do ludzi to masz racje, hmm mam ojca chuja, brata chuja, przyjaciela chuja i chlopak okazal sie cjujem ktorego kocham mimo wszystko, ale nie bede spamic xD jeszcze raz SLICZNIE!;p
    /izuulka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mes sources Dolabuy YSL cliquez ici pour plus d'informations https://www.dolabuy.ru/ Visitez ce lien Bottega Veneta Dolabuy

    OdpowiedzUsuń
  6. replica bags nancy replica hermes bags y6x01c0u09 replica bags turkey replica bags vancouver gucci replica u6d42f3q50 replica bags canada replica bags online uae useful source r2n86t9a18 replica bags koh samui

    OdpowiedzUsuń