niedziela, 2 czerwca 2013

Sama nie dam sobie rady.


Kiedyś będzie pięknie, kurwa.
Przepięknie będzie.


I zapamiętaj, że raz złamane serce będzie kochać jeszcze mocniej, pomimo tego, że wydaje się to niemożliwe. Ono po prostu kurczowo łapie się tego, co będzie przypominać przeszłość.


Nie lubię niedziel, nienawidzę poniedziałków, wkurwiają mnie wtorki, denerwują środy, chcę przeżyć czwartek, ciągle myślę o piątku i kocham soboty.


Najtrudniej jest wierzyć w słońce,
widzieć w słońce
i nie czuć ciepła.


Życie oparte na rozczarowaniu i samotności.


- Jak się masz?
- A jak wyglądam?
- Nienajlepiej.
- Czuję się gorzej. 


Przy mnie możesz milczeć, po prostu siedzieć na zimnych płytkach podłogi, patrzeć przed siebie i widzieć tylko sobie znane obrazy. Nie musisz mi o nich opowiadać. Mogę Cię wtedy tylko trzymać za rękę, gdy w umyśle będziesz błądzić po swoich ścieżkach. Ale gdy otworzysz usta i będziesz szeptać o swoich wszystkich bólach, będę słuchać jak Twoje słowa odbijają się echem po pomieszczeniu. Po prostu będę, bo wiem jak jest wtedy, gdy nie potrafimy komukolwiek zaufać.


O niektórych osobach należy zapomnieć.
Ale jak?
Jak zapomnieć o osobie tak bliskiej naszemu sercu?
To niewykonalne.
Wbrew naszej naturze.


Szukam odrobiny ukojenia u kogoś, z kim łączy mnie silna więź.


Czasem mam ochotę zacząć tu wszystko od nowa, zamiast wymieniać spojrzenia, wymieniać słowa. Choć jedyny wyraz tu, to wyraz zwątpienia na twarzach, to czuję tęsknotę, gdy znów sobie Ciebie wyobrażam.


Gdy zrozumiesz, że niczego nie brakuje,
świat będzie należał do Ciebie. 


Nienawidzę praktycznie każdego z was i mało komu ufam.
Wiele razy skrzywdzona, teraz przez to oziębła.
Zimna suka - powiesz. 
Mnie to nie rusza,
bo suką to ja byłam zanim Ty pierwszy raz cycki widziałeś.


Gdybym miała tyle istnień
Ile kolorowych baloników
Trzyma na uwięzi ten pan
Byłabym rozrzutna
Rzuciłabym je po niebie
Pozwoliłabym im się wplątać
W wiatr i w chmury
I w ptasie skrzydło

Sobie
Pozostawiłabym jedno
Zielone
Jak liście
Jak źdźbła traw
I jak twoje oczy - z bliska

~ H. Poświatowska.


'I nie ma Cię i nie wiem już gdzie jesteś,
ale dobrze, że nie wiesz co u mnie,
bo pękłoby Ci serce.'


Era frajera, kurwa.




5 komentarzy:

  1. OMG, gdyby nie fakt, ze czeka na mnie odcinek Pamiętników Wampirów (nie chwal się ile jesteś do przodu!), zadanie z polskiego i nauczenie się z historii, ew. z geografii, zarzuciłabym cię tak wielką ilością pozytywnych opinii o tej notce, że nie pozbierałabyś się po tygodniu!
    Więc na razie, notka zajebista :3
    Do jutra <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skończyłam 4 sezon hahahah xd czekam na 5 ;3

      Usuń
  2. omomomomomomomom *.* kkooffaamm , zajebista notkaaa ;3
    `Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naj naj naj, zreszta jak zwykle, czekam na kolejna notke;d moze jakies opowiadanie?:) pozdrawiam. /izuulka;)

    OdpowiedzUsuń