poniedziałek, 11 lutego 2013

Please don't tell me that you've changed...


Proszę, nie mów mi, że się zmieniłeś...


'Rzuciłeś wszystko, zostawiłeś w tyle. Inny świat blisko. Będzie za chwilę...'


Szczerze? Jebie mnie to i mam wyjebane, ale z lekka jest mi przykro. 


Pokochałam go zbyt mocno. To jedyne wytłumaczenie tego, że jestem w stanie wybaczyć mu wszystko. 



Pieprzyć miłość? Pieprzyć osobę przez którą tak myślisz. 


A pamiętasz tę historię o chłopaku, który wręczył dziewczynie sześć róż, w tym jedną sztuczną, i powiedział, że będzie ją kochał dopóki ostatnia róża nie zwiędnie? Jego miłość była równie sztuczna jak ta róża. 


- Patrz... Gdyby tą całą forsę z tego chlania teraz mieć...
- Noo. Ale by było chlanie. 


Mężczyźni nie reagują na słowa. Reagują na brak kontaktu. 



'Jestem na autostradzie do piekła.'


Mogę kochać tak mocno, że wszystko inne to nic. 


Kiedy mówię 'kocham', to ludzie odchodzą, więc czy wrócą, gdy powiem 'nienawidzę'? 


To nie takie proste wytłumaczyć w paru zdaniach, co czuję. 



I tak codziennie odkąd ją zostawił, patrzyła w okno i czekała aż on wróci. 


Biją tu dwa serca. Jedno dla Ciebie, a drugie Twoje. 


Kurwa, zginęłam. Zginęłam sama w sobie i w lesie uczuć do Ciebie. 


I kartkę z moim życiowym mottem mogę spokojnie zmiąć i wyrzucić do kosza. Poddałam się. 



Kiedy spytają Cie jak się masz, odpowiedz po prostu, że wcale. 


Tylko z nim cisza była tak piękna. Niewymuszona, pełna miłości. 


"Dzisiaj tkwi we mnie już tylko obojętność, a jeszcze wczoraj chciałem świat objąć ręką. Jeszcze wczoraj tętniło we mnie szczęście, a dzisiaj jest mi to zupełnie obojętne."


Nie mam nic poza wiarą w lepsze jutro. 



'A Ty stój tam gdzie stoisz, nie mów mi już nic więcej. Niczego mi nie zabronisz i tak zrobię to jak zechcę.'


I stałam się cierpieniem. Niekończącą się historią bólu. 


Bo czasem nie ma nadziei. Wtedy muzyka połamany świat klei. 


Ignorowanie uczuć nie sprawi, że one znikną...



Siemanoo :D

8 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza xddd. Fajneeee !!! ;33

    OdpowiedzUsuń
  2. Srututu. Nie przeczytałam. Srututu. I tak pewnie świetna notka. Srututu. Nade mną jakiś cholerny klops -,-'
    Grr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam ,że zajebiste są ♥ Ja się nigdy nie mylę, chyba że na sprawdzianach XD

      Usuń
    2. A już miał być foch forever xd.

      Usuń
    3. Nie lubię tego pierwszego ,co skomentował ;_; wpadam w depresje ;_;

      Usuń
  3. Kiedy mówię 'kocham', to ludzie odchodzą, więc czy wrócą, gdy powiem 'nienawidzę'? --> zajebisteee *.* a nota rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń