niedziela, 17 lutego 2013

Dreaming of tryn'a the perfect romance.


Marzę o skosztowaniu idealnej miłości. 


Nie smuć się z czyjegoś powodu. I tak kiedyś umrze. 


Uśmiechnij się, bo cudownie wtedy wyglądasz. 


Idę dalej mimo łez w oczach, z dumnie podniesioną głową, z palcem w górze dla tych, którzy byli tylko na chwilę. 



Boli mnie to, ale nie chcę Ci o tym mówić. Przecież to tylko ja. 


Jestem tu przez odwagę lub strach. 


'Poznaj smak słów składanych na odpierdol. Obietnic, które w godzinach rannych bledną.'


Siedzimy obok siebie nie wiedząc, jak powiedzieć to, co chcemy powiedzieć. Siedzimy obok siebie zastanawiając się, dlaczego nie trzymamy się za ręce. 



Chciałabym zobaczyć jego minę na wieść o tym, że nie żyję. 


Błędy są dowodem na to, że się starasz. 


Nie chcę, żeby ten ból zniknął, bo to jedyna rzecz, jaka mi po Tobie została. 


Mam taki charakter, który czasem łatwo skrzywdzić i choć nie widać ran na pewno zostaną blizny. 



Prawdziwa miłość jest zawsze chaotyczna. Gubisz się, tracisz trzeźwy osąd. Nie umiesz się bronić. Im większa miłość, tym większy chaos. 


'Kłam więcej. Myślisz, że mnie to zaboli? Nie muszę kłamać, żeby cię rozpierdolić.'


Po prostu chcę poczuć, że Ci zależy. 


'Jeśli nie masz co powiedzieć, to nie otwieraj gęby. Kłapiesz głupim ryjem, jakbyś sam był kurwa święty.'



Ogarnij dupę, zaciśnij pięści i daj radę. Nie ważne, że nie ma dla kogo. Ważne, żeby opadły im kopary. 


Nie mogła wydusić z siebie słowa. Przyznanie się do błędu było zbyt upokarzające. Błaganie go, by został równało się z przegraną. Więc milczała gdy krzyczał, gdy odchodził, gdy jej serce umierało. 


Bo szczęście mieszka w jego uśmiechu. 


Znam słowa, które jak atropina rozszerzają źrenice i zmieniają kolor świata. 



'Nie wszystkie koszmary kończą się tuż po przebudzeniu.'


Kocham moje wyobrażenie o Tobie. Kocham każdy detal, z jakim Cię stworzyłam. Ubóstwiam każdą wadę. Wszystko. Bo jesteś tylko mój. I mam pewność, że nikt mi Ciebie nie zabierze. Nie pozwolę. 


Jestem już zmęczona robieniem rzeczy, których nienawidzę. 


W tej chwili potrzebuję tylko Ciebie i teraz to Ty jesteś całym moim światem. 





Chcę wakacje 

8 komentarzy:

  1. Hej :D Lubię tę notkę :D Chyba jestem pierwsza :D I żadne klops się nie wepchał ♥ :D
    CHYBA.
    Prawdopodobnie nie będę na GG, bo muszę odrobić lekcję, nauczyć się na matmę i plastykę, więc.... :D
    Ale skomentowałam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kiedyś się śmiałaś z Marcina, że taki z niego kujon. haha xD

      Usuń
  2. fajna notka *.* ja już tylko czekam na wakacje , boooże ja już je chce ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;p
      No tak... główny cel: dotrwać do wakacji ;D

      Usuń
  3. why not try this out their website article source use this link you can find out more why not try these out

    OdpowiedzUsuń
  4. replica bags canada hermes replica handbags e1h75h4m61 replica bags from china free shipping recommended you read z8q38d1d58 louis vuitton replica replica bags forum a0g47b6y38 best replica ysl bags directory v3u74r7q31 replica bags review

    OdpowiedzUsuń