środa, 6 lutego 2013

People get drugs. people fall in love.


Ludzie biorą narkotyki. Ludzie się zakochują. 


Przyjaciele to anioły, które zawsze wiedzą kiedy przyjść. 


Nie wyspałam się, więc lepiej nie podchodź. 


Jestem zbyt szlachetną suką dla takiego kundla jak ty. 



Historie lubią się powtarzać jak automatyczna sekretarka w telefonie. 


Gdzieś między tymi fajkami, alkoholem, zimną, smutną twarzą, obojętnością, chamskim zachowaniem można znaleźć delikatną, wrażliwą mnie. 


Mogłabym powiedzieć, że jest największym dupkiem na świecie, ale i tak go będę kochać. 


Nie wiem kiedy wrócisz, ale w głębi serca jestem pewna, że jesteś na tej samej ścieżce życia co ja. 



To miłość przed którą wielu ostrzegało. 


Podobno tylko niekochani nienawidzą. To wyjaśnia skąd we mnie tyle nienawiści. 


Odejdź puki nie jestem na tyle silna, by za Tobą pobiec. 


'Wszystko powoli dochodzi do mnie. Otrząsam się z goryczy najlepszych wspomnień.'



'I gdyby nie to wszystko, to byłoby dobrze, wiesz...'


W przyszłości będę mieć dużo dzieci, bo szkoda, żeby takie zajebiste geny się zmarnowały ;D


Kto Ci powiedział, że można się przyzwyczajać? Kto Ci powiedział, że cokolwiek jest na zawsze? 


Przytul mnie tak mocno, jak potrafisz ranić. 



Bo Książę zbyt szybko zapomniał, że miał kochać. 


Dziewczyny zakochują się przez to, co słyszą, a faceci przez to, co widzą. Dlatego dziewczyny się malują, a faceci kłamią. 


Tylko tego nie spierdolmy. Proszę. 


Kiedy odszedł, przez następne miesiące wydawało mi się, że żyję za karę. Nienawidziłam poranków, bo przypominały mi, że noc ma swój koniec i trzeba znowu wstać i znowu radzić sobie z myślami. 



Albo Ty mnie zabijesz, albo sama się przez Ciebie wykończę. 


Zmieniło się moje podejście, ale nie uczucia. 


Każdy przeszedł coś, co go totalnie zmieniło. 


Uważaj. Nie wiesz która szansa jest ostatnią. 





           

Pozdrawiam :D

9 komentarzy:

  1. "Jestem zbyt szlachetną suką dla takiego kundla jak ty." Straszliwie jaram się tym tekstem. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ejejejej, jesteś szczęśliwa w tym dziwnym, cholernie dziwnym związku, a masz takie dołujące opisy. Dlaczeeego? :<
    I dlaczego ten Klops wyżej skomentował przede mną -,-
    Mam focha, chociaż notka zajebista -,-' ♥
    Ale foch to foch i kropka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 klopsy przede mną! No weeź! -,-' FOCH! -,-'

    OdpowiedzUsuń
  4. Faaaaajne xd *--*. CHCEMY WIĘCEJ! ;d

    OdpowiedzUsuń