sobota, 30 czerwca 2012

Hope for the best, prepare for the worst.


Spodziewaj się najlepszego,
przygotuj się na najgorsze. 


- Myślę, że mógłbym Cię uszczęśliwić. 
- Wychodzisz ?


Jeśli jest ciężko,
to znaczy, że idziesz w dobrą stronę. 


Nie musisz, ale chciej choć trochę. 


Była 2 w nocy. Poczuła wibracje pod poduszką. Wyciągnęła spod niej telefon i odczytała wiadomość od niego. Nie wiedziała co ma ze sobą zrobić, bo po raz kolejny wyznawał jej miłość i pewnie znowu był pijany. Nie odpisała. Za pół godziny zadzwonił do niej i powiedział, żeby wyjrzała przez okno. Zobaczyła go tam z bukietem czerwonych róż. Krzyczał, że ją kocha i chce z nią być do końca życia.


W dzisiejszych czasach, nałożenie tapety na mordę
jest ważniejsze, niż zjedzenie śniadania. 


I chciałabym, żebyś napisał to cholerne 'dobranoc'.
Tak jak kiedyś. 


Piłam, bo chciałam utopić swoje smutki.
Teraz, te cholerstwa nauczyły się pływać. 


Proszę bądź. 
Zwłaszcza, kiedy powiem, że masz wyjść. 


Czy ty chcesz mi udowodnić, 
że IQ może byś ujemne ?


Ich ulubionym miejscem był wielki most. Tam się poznali, zaczęli ze sobą być i często się tam spotykali. Tamtej nocy napisał jej SMS-a około 23.00, żeby przyszła w ich miejsce za pół godziny. Zdziwiła się, że on chce się spotkać, o tak późnej porze, ale poszła. Gdy przyszła on już był na moście. Podeszła do niego i chciała dać mu buziaka na przywitanie, tak jak zawsze to robiła, lecz on się odsunął. '-Muszę Ci coś powiedzieć... Ja Cię już nie kocham. Właściwie, to nigdy Cię nie kochałem. I proszę, nie odstawiaj mi tu żadnych cyrków, że beze mnie nie przeżyjesz.' - powiedział i odszedł. Po chwili usłyszał dźwięk, jakby coś wpadło do wody. Odwrócił się. Niestety jej już nie było. 


- Proszę pani.. Czy można być ukaranym za coś, czego się nie zrobiło ?
- Nie.
- To nie zrobiłam pracy domowej. 


- Dlaczego się spóźniłaś ?
- Bo kołdra nie chciała mnie puścić. 


Czasem pustka, czasem euforia.
W pogoni za życiem tak bywa co dnia. 


 I cierpię też przez to, że nie potrafię odwrócić się plecami do ludzi, którzy mnie ranią i mają za nic. 


- Dlaczego ludzie boją się ciszy i samotności ?
- Bo zmusza do myślenia. 


Łzy - nie ukazują słabości człowieka, tylko piękno duszy. 
WRAŻLIWOŚĆ. 


Zaliczyłam już tyle gleb,
że mogę zostać geodetom. 


Lubię palić zioło.
Przynajmniej jest mi wesoło.


Przegrajmy wszystko i przestańmy istnieć. 


nie oczekuj dziś ode mnie,
że nagle będę inna. 


Nadchodzi taki moment, kiedy trzeba iść do przodu. 
Pomyśleć czasem o sobie, zrozumieć, że nie wszystko trwa wiecznie. 


I po co znowu zrobiłeś mi nadzieję ?
Chciałeś mi uświadomić jaka jestem naiwna ? 
Brawo. Udało Ci się. 


Miłość jest też wtedy, kiedy czytając te wszystkie opisy, myślisz tylko o jednej osobie... 


Jak się podoba, to zostawcie komentarz, oceńcie i dodajcie się do obserwatorów. Proszę was też o polecanie bloga znajomym. Będę bardzo wdzięczna. Zamówienia na opisy piszcie w komentarzach i piszcie jaki opis podobał wam się najbardziej (możecie wypisać ich pare :] ). 
Jak będzie więcej niż 4 komentarze, to w następnej notce będzie więcej opowiadań. ;p
Pozdrawiam i życzę wam wspaniałych wakacji ! ;* 

10 komentarzy:

  1. Mi się podobały wszystkie oprócz tego o malowaniu mordy, bo nie lubię tego określenie słowa "twarz". Fajnie sie czyta długie opisy i o miłości:] Obojętnie, czy szczęśliwej czy nie^^

    Do NN:}

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie potrafię wypisać tych najfajniejszych, bo wszystkie są świetne. :D
    Czy mogłabyś w następnej notce dodać też coś o przyjaźni i muzyce? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej to podoba mi się to opowiadanie : "
    Była 2 w nocy. Poczuła wibracje pod poduszką. Wyciągnęła spod niej telefon i odczytała wiadomość od niego. Nie wiedziała co ma ze sobą zrobić, bo po raz kolejny wyznawał jej miłość i pewnie znowu był pijany. Nie odpisała. Za pół godziny zadzwonił do niej i powiedział, żeby wyjrzała przez okno. Zobaczyła go tam z bukietem czerwonych róż. Krzyczał, że ją kocha i chce z nią być do końca życia." Jest słodkie ; p Ale ogólnie to wszystkie są boskie ! Z niecierpliwością czekam na nową notkę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że tak rzadko wstawiasz nowe notki ;) trzeba strasznie długooo czekać.

    OdpowiedzUsuń
  5. postaram się dodawać częściej :) jutro już chyba będzie nowa ;p

    niestety od 6.07 do 21.07 mnie nie będzie, ponieważ wyjeżdżam, więc notek wgl. nie wstawię, ale przed wyjazdem wstawię dwie :)

    pozdrawiam ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. dawaj długie opowiadania! Zajebiste.<3

    OdpowiedzUsuń
  7. no zdecydowania opowiadanie są najlepsze ;dd

    OdpowiedzUsuń