środa, 13 czerwca 2012

Corruption of the best becomes the worst .


Najgorsze jest zniszczenie najlepszego.


Przy Tobie wierzę w miłość. ♥


Życie to jedno wielkie 'ja pierdolę', a potem się umiera. 


A jeśli mówisz o mnie źle,
to bądź pewny, że mam cię gdzieś. 


Uwielbiam jak wpada do mojego pokoju wiedząc, że mam zły dzień i milcząc wkłada do odtwarzacza płytę Peji, a potem siada koło mnie i bawi się moimi włosami. Niby nic, a jednak coś. ♥


dzisiaj jeszcze potęsknię.
jutro sobie daruję.


Siedzę. Chodź na zegarku dochodzi 02.30 nie mam najmniejszej ochoty pójść spać. Myślę o tym wszystkim. Kalkuluję 'za' i 'przeciw'. Obmyślam różne wyjścia z sytuacji. Mimo tego, że nie widzę żadnego sensownego jestem pewna, że dalej chcę w to brnąć. Z własnej, nieprzymuszonej woli.


tu i teraz.
zapomnij o tym co było.



Moja dusza bez Ciebie traci swą wartość.


Śmiej się prosto w twarz innym szmatom. 


Zaczęło lać. Niebo niesamowicie zaniosło się deszczem. Właśnie wtedy ściągnął swoją bluzę. Niezdarnie ją mi założył, nie słuchając sprzeciwów z mojej strony. Wziął mnie na ręce tak, jak przenosi się pannę młodą przez próg. Zaniósł mnie pod zadaszenie jednego z budynków. '- Tylko sobie mała nie schlebiaj. Po prostu Twoich trampek mi było szkoda.' - powiedział udając powagę. Oboje wybuchnęliśmy śmiechem. On delikatnie się nachylił. Cała podekscytowana zamknęłam oczy i zaczęłam przygotowywać się do pocałunku. '- To należy do mnie.' - powiedział ściągając z niej bluzę. '- A to do mnie.' - szepnęłam całując go namiętnie. ♥


Muzyka uspokaja umysł, 
ułatwia wzlot myśli,
a gdy trzeba pobudza do walki. <3


takie tam złamane serce.
nic szczególnego.


Mam w głowie nadmiar myśli, których w żaden sposób nie umiem uporządkować. Wkurzają mnie, bo nie dają mi spać, nie dają mi się skupić, nie dają nawet minuty spokoju.


Jedna, przygnębiająca, chora myśl
potrafi zarazić tysiące tych, które dają radość.


Jutro ? 
Jutro wstanę z łóżka i postanowię sobie być cholernie szczęśliwą. 


Chcesz, żebym Ci się zwierzała...
Przecież i tak nie zrozumiesz. Słowa w stylu 'będzie dobrze' mnie już nie pocieszają. Nie pomożesz mi. Nie wystarczy Ci odwagi. Po prostu stchórzysz. 


Możesz mnie zniszczyć, ale nie pokonać.


Czasem muszę posiedzieć sama,
by przemyśleć pewne rzeczy.


pamiętaj, że margines, to nadal część kartki...


Razem tak wiele, choć obiektywnie prawie wcale.
Piękne były chwile spędzone razem. 


Poczekaj tu chwilę. Średnio co godzinę zabierają stąd śmieci.


Zabiorę łuk Amorowi i odstrzelę Ci łeb !


gdy człowiek płacze, nie oznacza to, że jest słaby.
po prostu brakuje mu słów na to, co rozpierdala go od środka.


Kochani ! Nie wiem dlaczego, ale przy ostatniej notce było mało komentarzy, co mnie bardzo zasmuciło :[ . Mam nadzieję, że przy tej będzie więcej [: . Żeby powstała następna notka muszą być przynajmniej 2 komenty. ! 
Pozdrawiam ! 
( i oczywiście dziękuję tym, którzy jednak komentarze dodali [: . A no i temu kto się dodał do obserwatorów [:   )

8 komentarzy:

  1. Hej:] Super, jak zwykle;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje opisy są zawsze u mnie na fb i GG ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super opisy, zresztą jak za każdym razem ;) U mnie tez lądują na gadu ;P Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, czekam na następną notke . = 3

    OdpowiedzUsuń