wtorek, 26 czerwca 2012

Half a truth is often a great lie.


Pół prawdy często jest wielkim kłamstwem . 


Jestem niska, ale do Twoich ust dosięgnę . 


Fuck the world . !


Życie to nie film.
Nie ma w nim bohaterów. 
Za dużo krwi.
Każdy przeciwko każdemu. 


Płacz goi  rany . 
Ból przez ludzi, których kochamy . 


Domówka u kupeli. Wyszłam na balkon i wciągnęłam powietrze. Poczułam, że ktoś łapie mnie w talii. '-Nie przywitałaś się Młoda.' - powiedział cicho w moje włosy. Odwróciłam się i uśmiechnęłam. '-Cześć' - odparłam czując, że moje serce bije coraz mocniej. '-Co robisz ?' - puścił mnie i oparł się o barierkę. Znów mogłam oddychać i spokojnie mówić. '-Stoję.' - spojrzeliśmy na siebie jak na parę idiotów. '-Hmm... No tak. Na to bym nie wpadł.' - uśmiechnął się i pstryknął mnie w nos. Patrzyliśmy na siebie dłuższą chwilę, aż w końcu moje bóstwo wyprostowało się i podeszło bliżej. Dotknął mojego policzka chłodną dłonią i nachylił się tak, że wystarczył jeden ruch do pocałunku. Odwróciłam się nagle, ale on trzymał mocno moją rękę. Zbliżył usta do mojego ucha. '-Nie uciekaj. Nie uciekaj mi.' Spojrzałam w jego oczy. '-Dlaczego ?' - zapytałam cicho. 'Bo nie lubię, gdy jesteś daleko.' - wyszeptał.


Ciepły wieczór, długi spacer, słuchawki w uszach
i mnóstwo rozmyśleń. 


Dążyłam do perfekcji. 
Liczyłam na to, że on któregoś dnia
powie do swoich kolegów:
'-Ona jest idealna.'


Nadal coś mnie łapie za serce, gdy patrzę na Twoje zdjęcie.
Nadal mam to uczucie, że mi Ciebie brakuje. 


Wybacz, że Cię pokochałam...
Wcale źle nie chciałam...


Siedzieli całą paczką w ich standardowym miejscu. Dziewczyna siedziała śmiejąc się z żartów kolegów, co chwila poprawiając niesforne kosmyki włosów wypadających jej spod czapki na jej twarz. Chłopak zerkał na nią dyskretnie uświadamiając sobie jak piękny ma ona uśmiech. Podniosła wzrok i jej oczy spotkały się z jego niebieskimi tęczówkami. Przez dłuższą chwilę nie mogli oderwać od siebie wzroku. W końcu dziewczyna otrząsnęła się i wróciła do słuchania dowcipów. Chłopak poderwał się z ławki i podszedł do niej. Nie wytrzymał. Pocałował jej delikatnie rozgrzane usta. Zatopili się w sobie. Dziewczyna wplotła rękę w jego włosy. Nie przejmowali się gwiżdżącym towarzystwem. gdy wreszcie się od siebie oderwali, oboje szepnęli '-nareszcie.'.


Przy Tobie czuję duży przypływ miłości. 


O wiele bardziej wolę ten mój własny, wymyślony świat,
od tego prawdziwego. 


- Co ja mam zrobić, żebyś mi uwierzyła ?
- Sam powiedziałeś, że nie łatwo jest odzyskać stracone zaufanie.


Alarm.
Moje serce przechwyciło sygnały z innego serca.


Bo niewykorzystane szanse bolą bardziej
niż popełnione błędy.


naprawdę staram się zrozumieć Twój sposób bycia,
ale moje serce nie umie się jeszcze z tym uporać.


To tylko krok, by granice przekroczyć.
Spuścić wzrok, nie patrzeć w oczy.
Przeszłość oddzielić grubą kreską,
lecz może zdążę ułożyć jeszcze wszystko przed śmiercią. /Eldo.


Z reguły jestem fajna, 
aczkolwiek w mordę też umiem dać.


Dzień bez Ciebie...
Nie... to nawet nie dzień.


Mogliśmy dojść najdalej ze wszystkich...
A teraz każde z nas szuka drugiego w snach... /Verba.


W tym świecie, to żyjemy chyba za karę...


Bo nie wiesz jakie to jest kurwa trudne,
zasypiać z myślą, że jutro znowu się obudzisz
ze słowami na ustach: 'co ja do chuja robię na tym świecie'.


Niby cwaniak, ale jak przytuli, to nie puści...




Podoba się ? ;] 
Dalej proszę was o polecanie bloga. 
Piszcie w komentarzach, który opis podobał wam się naj.
Jak macie jakieś zamówienia to też piszcie. 
Dzięki za miłe kom. i dodawanie się do obserwatorów [:
Poradziliście sb z 3 kom. to teraz chcę was prosić o 4 ;D
powodzenia ! ;] 

8 komentarzy:

  1. Yeach ! Kocham ten blog ^^ A nowy styl bloga bisty :D Ta druga historyjka najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zykle świetny:-) Te długie opisy najlepsze xD I jeszcze ten: "Jestem niska, ale do Twoich ust dosięgnę." ****Bisy xD
    Pisz szybko kolejny:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, ok ^^ postaram się pospieszyć ;p
      dzięki ;]

      Usuń
  3. "O wiele bardziej wolę ten mój własny, wymyślony świat,
    od tego prawdziwego." on i "Ciepły wieczór, długi spacer, słuchawki w uszach i mnóstwo rozmyśleń." Najbardziej do mnie pasują, ale wszystkie są świetne. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jak zawsze ; ) Czekam na nn ;P Pozdrawiam ; ))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarąbiste opisy. Pisz ich więcej bo są na prawdę dobre. :)
    Powodzenia!
    Zapraszam do siebie: http://teenage-life1998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń