poniedziałek, 4 czerwca 2012

Never say never.


Nigdy nie mów nigdy.


- Haha ! Świat jest taki piękny !
- Znowu się naćpałaś ? -.-
- Ja ?! Niee. No co Ty... No może troszeczkę. Haha !


Tak bardzo potrzebuję Twojej bliskości...


Ja to nawet psychiatrę kiedyś do szału doprowadzę ;D



Stała pod jego blokiem, trzęsąc się z zimna i przysłuchując głupim komentarzom na temat tego, że on pewnie wystawił ją do wiatru. Nie minęło nawet 15 sekund, a on założył jej coś na ramiona, mówiąc: 'Przepraszam Piękna, ale szukałem dla Ciebie bluzy'. Pocałował ją delikatnie w czubek nosa, powodując, że te 3 barbie stojące obok poraniły sobie wnętrza dłoni tipsami. 


- Ja Go kocham, ale mu nie mów.
- On to wie i się cieszy.
- Skąd wiesz ?
- Stoi za Tobą i się uśmiecha. 


Herbata już zawsze będzie za gorąca,
a pobudka zbyt wczesna. 
Na dworze będzie za zimno lub za gorąco,
a w sercu zbyt pusto.


I nic co pojebane nie jest mi obce :D


Wezmę kolory tęsknoty i namaluję Cię na ścianie. 


Być zajebistym też trzeba umieć ;p


łzy to słowa, których człowiek nie potrafi wypowiedzieć.


Bawił się nią, jakby była zabawką.
Gdy mu się znudziła odstawił ją na półkę 'zaliczone'.


A kaptur na głowie nosisz, żeby resztek rozumu nie zgubić, tak ?


- A co jak Cię pocałuje ?
- Oddam Ci. ;p


Druga połówka ?
Ja już sama ze sobą tworzę zajebistą całość ;D


A teraz poczuj smak mojej obojętności ziomek ;)


Coś w stylu:
mam wyjebane, ale nie obrażę się jak podejdziesz i mnie przytulisz. 


Starała się wyglądać na silną, pomimo rozsypki jej scenariusza życia na drobne kawałeczki.


Nakładam dresy i bluzę z kapturem, 
niech mówią co chcą, mam ich głęboko w dupie.


Ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia.


Kocham Cię mimo, pomimo i wbrew...


Mam ochotę upić się do nieprzytomności
i wykrzyczeć Ci jak wiele dla mnie znaczysz.


'Nie mam zamiaru spełniać czyiś oczekiwań. W życiu nie chodzi o to, by sympatię zdobywać'. - Eldo.


Uwielbiam nosić za duże męskie koszulki i bluzy ;x


Cieszę się bardzo, że się wam podoba blog :) Dzięki za dużą ilość komentarzy ;p Mam nadzieje, że będzie tak dalej :) teraz muszą być przynajmniej 2 komentarze ;p 
Pozdrawiam ! :)

8 komentarzy: