sobota, 9 czerwca 2012

Character is what you are in the dark.


Charakter to to, kim jesteś w ciemności.


- Telefon Ci dzwoni. Nie odbierzesz ?
- Nie.
- Odbierz, może to coś ważnego.
- siedzisz mi na kolanach, więc nie możesz dzwonić, a co może    być ważniejsze od Ciebie ? ♥


Siedziała na parapecie słuchając muzyki. Zaczęły wracać wspomnienia. Zaczęła wracać miłość. Wtedy zdała sobie sprawę z tego, że tak naprawdę nigdy nie przestała go kochać. ♥


Z najbardziej sztucznym uśmiechem na świecie podeszłam i powiedziałam : 
- jak wy pięknie razem wyglądacie. 


Jak mam gonić za marzeniami ?
Przecież to dziwnie będzie wyglądać jak będę za Tobą biegać. ♥


Niezdarnie siadła na parapecie i wystawiła nogi za okno. Machała nimi beztrosko, nie zważając na fakt, że znajduje się na 10 piętrze. Przecież kazał jej być dzielną.


Szpilki zamieniłam na trampki, spódniczkę i koszulkę z dekoltem na dres... Każdego dnia rano zakładam kaptur i wkładam słuchawki do uszu. Do wieczora tak chodzę. W nocy zwijam się w kłębek i długo płaczę. Potem z wyczerpania zasypiam. Potem tego żałuję, bo mi się śnisz. Mówisz, że mnie kochasz, że mnie nie zranisz, i że zawsze będziemy razem. Do końca.


napisał mi na gadu 'zw',
po czym pukając w moje okno powiedział 'już jestem' ♥


Ja tam jeszcze sobotą żyję,
a tu mi się poniedziałek przez okno wpierdala.


wiesz... mógłbyś mnie przytulić...


Nie bój się kochać, bo to tak, jakbyś bał się żyć.


rozumiem, że to 'kocham Cię', 
to był taki spam i wysyłałeś to każdej...


komar to najlepszy przyjaciel człowieka. Odpędzasz go, przeklinasz na niego, bijesz go i nawet chcesz go zabić, a on nadal chce być blisko Ciebie i nie może bez Ciebie przeżyć nawet jednego dnia. :P


Nie ważne ile osiągnąłeś.
Ważne, że próbowałeś.


Chcę być szczęśliwa i o to mi w tym życiu chodzi.


Mam za mało wódki, żeby to zrozumieć.


Chciałabym Ci powiedzieć, 
że tak troszeczkę pusto mi tu bez Ciebie. ♥


Zdjęcia z imprez
zawsze oglądam ze wstrzymanym oddechem :P


Spróbuj ogarnąć ten syf zwany życiem.


Niech świat się zatrzyma !
Jestem szczęśliwa !


- i co ?! rzucił Cię ?!
- nie kurwa. popchnął.


Przepraszam, ale ja go biorę na poważnie. ♥


Moja miłość rozpłynęła się we mgle samotności. 


Uwaga !
Nakurwiam bólem. Nie podchodzić.


Dziękuję za miłe komentarze :p
Cieszę się, że jest już ponad 1000 odwiedzin ;p
Zrobimy tak... im więcej komentarzy tym dłuższa notka ;)
Jak będzie ponad 5 komentarzy notka będzie dłuższa :)
Powodzenia ! (;

4 komentarze: