wtorek, 3 lipca 2012

It is never too late to mend .


Nigdy nie jest za późno, 
żeby się poprawić. 


Nie rezygnuj z marzeń. 
Nigdy nie wiadomo, kiedy okażą się potrzebne. 


Ciężko jest być zajebistym, ale znoszę to z podniesionym czołem. ;D


Bo przyjaźń, to coś więcej 
niż razem wypite piwo pod blokiem.


Ci, których kochamy, tak naprawdę nie umierają,
bo miłość jest nieśmiertelna. 


Może Ty masz poukładane życie,
ale ja chcę mieć co wspominać. 


Ze łzami w oczach wpatrywałam się w kubek gorącej czekolady. Drobne łzy odbijały się o drewniany stolik. Wtedy do kuchni weszła mama. Otarłam mokre policzki, w dłoń wzięłam kubek i wyszłam z pomieszczenia trącając ją łokciem. Weszłam do swojego pokoju, trzasnęłam drzwiami i usiadłam na łóżku. Ukryłam twarz w dłoniach i zaniosłam się szlochem. Żałowałam tych wszystkich przykrych słów, których użyłam w kierunku jej osoby. Wyzywałam się w duchu i za każdym razem, kiedy przypominały mi się te wyzwiska ból stawał się co raz silniejszy. Nie wytrzymałam. Wyjęłam z szuflady żyletkę i wtedy przypomniały mi się jej słowa. '- Mam Ciebie jedną, żyję tylko dla Ciebie. Bez Ciebie nie byłoby mnie. Nie wyzywaj mnie od najgorszych, przez jedno przykre słowo.' Wybiegłam z pokoju i wbiegłam do kuchni. Szepnęłam tylko 'kocham Cię mamo' i rzuciłam jej się na szyję. Widziałam łzy w jej oczach. 


Muzyka jest dla mnie jak szum liści. 


Staję się ninja, kiedy słyszę, 
że mój telefon dzwoni w innym pokoju. 


Poszłam w tamto miejsce. 
Usiadłam na trawie i wzięłam głęboki wdech. 
Ze łzami w oczach, obiecałam sobie, że zapomnę. 


Skasowaliśmy całe archiwum w GG. 
Zapobiegliwi, w razie fali tęsknoty - skopiowaliśmy wszystko.


- Umiesz biegać ?
- Tak.
- To wypierdalaj. 


Kocham muzykę, bo kiedy jej słucham, słyszę to,
co chce słyszeć. 


Leżałam obok łóżka z nieobecnymi źrenicami. Wpatrywałam się w klamkę od drzwi. Odpływałam. Jakbym traciła przytomność. Po policzku spłynęła gorąca łza. Przymknęłam powieki, a ręce opadły mi bezwładnie, odbijając się od twardego podłoża. Słyszałam czyjeś kroki. Jakby gdzieś w oddali. Nagle poczułam czyiś oddech na swojej skórze i czyjeś ręce, spazmatycznie oplatające moje ciało. Ktoś wziął mnie na ręce i wtulił w swoją pierś. Poczułam znajome perfumy. Uśmiechnęłam się i złapałam za jego koszulkę, nie chcąc puścić. Położył mnie na łóżku krzycząc coś. Nic nie rozumiałam. Przestraszony błagał o coś. Zaraz potem moje serce przyśpieszyło, by potem całkowicie się zatrzymać. Jak wskazówka w zegarze z powodu braku baterii, siły i wytrwałości. Ostatni raz zacisnęłam jego dłoń i zasnęłam już się nie budząc. 


Muzyka jest odbiciem obrazów, 
które są w naszych umysłach. 


Choć muzyka nie jest wszystkim,
to wszystko bez muzyki byłoby niczym. 


Podjęłam ostateczną decyzję : jeszcze się zastanowię. ^^


Mam jedynkę z niemieckiego, 
więc wiem co to patriotyzm, dziwko. 


A na złość powiem Ci,
że jest zajebiście. 


Przepraszam, pomyliłam życia. 


A nasza przyjaźń jest mocniejsza niż litr spirytusu. ;D


Czasem boli tak mocno,
że nie mogę oddychać. 


Muzyka... Jak światło księżyca w smutnej nocy życia. 


Nie pisz. Nie pytaj. Nic już nie rób, bo ranisz. 


Podoba się ? (piszcie, które opisy najbardziej ;p)
Macie jakieś zamówienia ?
Jeżeli to czytacie, to zostawiajcie po sb jakiś ślad ;p
I bardzo Was proszę polecajcie tego bloga sw znajomym. ;D

5 komentarzy:

  1. Dziewczyno, jesteś genialna! Dziękuję za spełnienie zamówienia. Teksty o muzyce są cudowne, takie szczere i prawdziwe. A w tym o przyjaźni niezwykle ujęło mnie porównanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe ^^ nie ma za co, ja też dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle wspaniałe są długie opisy, na które składam zamówienie:) Ten drugi był smutny, ale cóż... I tak świetny♥.♥
    Te o muzyce są wspaniałe:)
    Liczę, że szybko dodasz nn z nowymi opisami:) Mi się podobają o miłości(obojętnie jakiej) lub przyjaźni, ale najlepiej jeśli są długie^^
    Weny życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I LOVE ! tego bloga xD ten opis najlepszy -->Staję się ninja, kiedy słyszę,
    że mój telefon dzwoni w innym pokoju. :D

    OdpowiedzUsuń