wtorek, 31 lipca 2012

many laws but little justice .


Wiele praw, a mało sprawiedliwości. 


I coraz bardziej kocham tą swoją obojętność, która we mnie tkwi...


Co Cię nie zabije, to Cię wkurwi. 


Chcąc nie chcąc - chcę Ciebie. 


W prawdziwej przyjaźni nie chodzi o to, 
żeby być nierozłącznym, lecz o to,
żeby rozłąka nic nie zmieniła. 


Szkoda, że wżyciu nie ma takich przycisków jak:
'przewiń', 'cofnij','zatrzymaj'. 


Szłam ulicą prawie całkowicie oderwana od rzeczywistości. Nie obchodziły mnie krzyki ludzi i trąbiące samochody , żebym uważała jak chodzę. W dupie miałam zaciekawione spojrzenia przechodniów i rozdziawione na mój widok buzie dzieci. Szłam przed siebie nie zważając na to wszystko. Nie obchodziła mnie moja opinia u innych ludzi. Świat mi się zawalił, a ja będę się przejmować co sobie pomyślą ? Nonsens. Szłam przed siebie wystawiając twarz na deszcz. Miałam nadzieję, że wraz z resztkami rozmazanego tuszu zmyje ze mnie ciężar przeszłości. 


Nie patrz na mnie kątem oka, 
bo skarbie zeza dostaniesz. 


I uwierz... W życiu na serio są momenty, 
w których naprawdę myślisz, że życie jest piękne. 


Spotkajmy się tam, gdzie wygląd jest mniej ważny od wnętrza, a serce mądrzejsze od rozumu. 


W życiu istnieją bowiem rzeczy, 
o które warto walczyć do samego końca. 


Łzy wysychają, 
ale ból w sercu pozostaje. 


Nie będę Grubsonem,  bo wiem, 
że tego naprawić się już nie da. 
Zostawiam to i idę dalej, nie patrząc w tył. 


Dojrzała ich przez szybę kawiarni. Jeszcze przed chwilą zamyślona, szczęśliwa wracała do domu, a teraz wszystko się zawaliło. Z charakteru była jednak twarda. Z uśmiechem na twarzy przekroczyła próg. Dumnie podeszła do stolika, przy którym siedzieli i z wyższością popatrzyła na oniemiałą parę. '-Witaj, kochanie.' - powiedziała po czym słodko pocałowała swojego chłopaka w usta. '-Cześć, suko.' - słodkim głosem zwróciła się do dziewczyny, po czym twarz blondyny, z charakterystycznym mlaśnięciem, wylądowała w sałatce. '-Nie zapomnijcie popić, gołąbki.' - wciąż trzymając jej głowę w półmisku, wylała na Niego wino. Pod zaciekawionymi spojrzeniami obcych ludzi, wychodziła z kawiarni. '-Miłego dnia!' - rzuciła na odchodne i głośno trzaskając drzwiami wyszła. Nie żałowała niczego. 




'Zatrzyma się, bo po co ma bić - złe serce.'


I żeby Ci pękło serce, skurwielu !


Bo wspomnienia, to najpiękniejsza rzecz, jaką posiadam. 


Czym dla ptaka są skrzydła, tym dla człowieka jest przyjaźń. Unosi go ponad proch ziemi. 


'Muzyka powinna zapalać płomień w sercu mężczyzny
i powodować łzy w oczach kobiety. '


Chyba już można iść spać. 
Dziś pewnie nic już się nie zdarzy.
Chyba już można się położyć. 
Marzeń na jutro trzeba namarzyć. 


Dla cierpiącego psychicznie, potrzebny jest przyjaciel. 


Dobra przyjaźń jest jak 'Moda na sukces' - nie kończąca się historia <: .


Prawdziwa przyjaźnie nie wymaga, nie oczekuje i przetrwa wszystko.


Niestety rzadko koło zdarzeń, 
obraca się siła naszych marzeń. 


Czytelników proszę o pozostawienie komentarza :)
Piszcie jakie macie zamówienia ;p
Głosujcie w ankiecie na górze po prawej str. ;D
Dziękuję stałym czytelniką i za tyle wejść ! <;
Znowu proszę was o polecanie bloga swoim znajomym ;>
Pozdrawiam !
PS  jak Wam mijają wakacje ? ;>

9 komentarzy:

  1. Hej:) Co ja Ci mam napisać? Że jak zwykle śietnie? Że znów przez Ciebie zmieniam opis na Gadu- Gadu?
    Że kocham Twoje długie opisy? Ehhh, pewnie ci się już znudziło:)
    WIęc aktualnie am prośbę o życiu i miłość:)
    Dziękuję za te o przyjaźni:P
    Nie mam pjęcia co napisać, wiec do nastepnej notki, która mam nadzieję, pojawi się szybko:P
    Bye!

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe ^^ nic mi się nie znudziło ;D . Każdy komentarz przynosi mi wiele radości, a już szczególnie od stałych czytelniczek,a Ty, jak zauważyłam jesteś jedną z nich ;>

    nie ma za co dziękować ;p spełniam sw obowiązki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. notki są naprawdę fajne ;d jestem fanką opowiadań *_* tylko szkoda że tak długa nie ma nowych ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. hej . notka jak zawsze super !<3 Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 veгѕiοn іs usеd in the blackberry.

    Τherе аге sοme tipѕ anԁ tгiсks to enhаnce yοur exρеrienсе of caрturing
    mοments. This devicе comes with sevеral еxсiting features that will
    be having 1 GB οf RAM. Rеad οn tо learn аbout the simple steps that aгe involved in
    updating the ρhonе. Aѕ eхpected іn thiѕ surprising
    comeback of blacκberry Ѕ phoneѕ.

    OdpowiedzUsuń