piątek, 31 stycznia 2014

I know you care.


Znam słowa, które jak atropina rozszerzają źrenice i zmieniają kolor świata.


Potrzebuję znaku, że coś się zmieni. 
Potrzebuję powodu, żeby iść dalej.
Potrzebuję jakiejś nadziei.


A koniec jest początkiem i nową nadzieją.


To przykre. Przecież żyjemy dopiero chwilę, a już chcemy, by nas nie było.


Oddam Ci siebie
I będziemy
Nami


"Chciałam miłości.
Nie dałeś mi jej.
Chciałam czułości.
Nie dostałam jej.
Chciałam wzajemności.
Nie otrzymałam jej.
Teraz chcę ufności.
A nadal brak mi jej."


"zimne słowa
rozgrzane jak ręce i
do kieszenie schowane
Twojego swetra
zamarznięta dusza
otulona miłością
Twoich przenikliwych spojrzeń"


"- Jak na kogoś, komu jest tak źle, wyglądasz całkiem dobrze."


Nie wiem kim jestem
I dlaczego Ciebie nie ma


"Kochanie moje, nie wiem, co Ci napisać, co Ci powiedzieć, aby Ci było łatwiej, i co Ci powiedzieć, abyś uwierzyła i abyś myślała, że już jestem z Tobą. Nigdy nie myślałem, że będę Cię tak kochać jak Cię kocham, i że tyle przez tę miłość wycierpię, i że tyle zyskam."


gdzie się podziałaś
ty, taka bezbronna, bielą okryta
wiatr ściera krew z twoich dłoni
wyrok: winna


Moje myśli opiekują się Tobą. Niezależnie czy bez Twojej, czy za Twoją zgodą.


Czasami ludzie nie rozumieją wagi obietnic, gdy je składają.


"Połamało mi się życie w drzazgi, połamało strasznie i Panu powiem, ze łzami, że... jestem więcej niż nieszczęśliwa. (...)
Pisz Pan do mnie - błagam Cię."


A ja się śmieję, to mój pierwszy śmiech od miesiąca i trochę boli, ale głównie sprawia radość, niesamowitą radość, jakby śmiech był czymś, co kochałam, zgubiłam i nagle odnalazłam."



4 komentarze:

  1. O boże, wszystkie są genialne :3 Ja bym Ci napisała taki komentarz taki długi, ale idę sobie się pouczyć, więc dupa, ale wiedz, że jest orgazmiczna i sie jaram :D

    "Moje myśli opiekują się Tobą. Niezależnie czy bez Twojej, czy za Twoją zgodą."

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu jakie opisy *.* takie idealne, mądre, takie piękne.. "To przykre. Przecież żyjemy dopiero chwilę, a już chcemy, by nas nie było." ... najlepszy ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. `Paulina ;) , nie podpisałam się xd

      Usuń