sobota, 25 stycznia 2014

Adore you.


Nie wszystkie koszmary kończą się tuż po przebudzeniu.


"Ostry jak Mont Blanc
Nigdy go nie widziałam
Ale mi mówiono
Że jest wysoki i stromy
Pokryty wiecznym śniegiem
Rzadko przychodzą tam ludzie
To dlatego
Porównałam mój ból
Do niego"


Z tęsknoty pisze się wiersze.


"Życie jest jedno, lecz nie zawsze jest łatwe, czy spłynie Ci łza, gdy się dowiesz, że umarłem? Na pewno warto żyć, bo do czasu jest pięknie... Lecz przyjdzie taki dzień, że i w Tobie coś pęknie."


"Pewien rodzaj masochizmu jest mi bliski. Koleżanka opowiadała, że przechowuje list od nieżyjącej już babci. W chwilach depresji czyta ten list, by płacząc zejść na samo dno rozpaczy. I ja to rozumiem."


Korzystaj z każdej okazji, jaka Ci się trafi na tym świecie, choćby miało byś ich chwilami za wiele, bo pewnego dnia okazje się kończą, wiesz?


"Zostań, bo się zgubimy
Każde z nas w innej pustce."


Ludzie zapomnieli po co właściwie żyją. Gnają na oślep za niczym.


Szczęście jest jak Bóg - jak uwierzysz, będzie z Tobą.


"W jej oczach nie widział łez. Ale tkwił w nich pewien rodzaj smutku i bezsilności. A on bardzo dobrze znał te uczucia. "Nie mam po co żyć". To było dokładnie to. Odezwał się jako pierwszy, nie pozwalając jej powiedzieć w sumie niczego. Jego spokojny głos wędrował powoli do jej uszu i odbijał się w jej niebieskich tęczówkach. '- Jeżeli nie masz po co żyć, to żyj dla mnie' - mruknął. Jej źrenice gwałtownie się rozszerzyły. '- A w zamian ja będę żył dla ciebie. Taki obustronny układ. Pasuje?' Uśmiechnęła się, a dla niego jej uśmiech był jak motyl, który sam z siebie przysiadł na jego dłoni."


"brała tabletki na łzy
nieco schudła
trochę zbrzydła
serce miała z mydła
wiary w niej nie było
chęci życia i sił"


Został wtulony w moje serce i tak pozostanie tam do końca mojego życia.


"Może się stanie raz jeden cud
I przyjdziesz dotkniesz mnie
I powiesz
Zostań tu"


Zawsze na świecie ktoś na kogoś czeka.


Moje wspomnienia są tak wyraźne, że wręcz się czasem niepokoję, czy starczy mi miejsca na zapamiętanie dalszego życia, skoro tak dobrze pamiętam przeszłość.



5 komentarzy:

  1. Cholera. Pomimo, że mam się zbierać, to muszę jeszcze zmienić opis na GG, bo pani "wyglądam na każdym zdjęciu zajebiście" postanowiła dodać wpis. Dzięki kochanie, coraz bardziej mam ochotę wywalić cię ze znajomych na fb <3

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsza notka ever ! opisy wlazły mi w serducho *.* chore serducho ale jakoś wlazły ;p Kocham Cię, tęsknię ;c <3
    `Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń