środa, 8 stycznia 2014

Broken.


Nigdy nie odgadnę co sprawia, że wciąż jesteś tak ważny.


Jak mocno trzeba chcieć, by móc?


Moja rozchwiana psychika jest głodna każdego gestu czułości, każdego zainteresowania.






Nie jestem pewna, czy ktokolwiek potrafi się do końca wyleczyć ze swojej pierwszej miłości.


'Mówią "trudno", ja myślę, że chyba jest trudniej.'


Pytasz czemu milczę? ja w tej ciszy wyznaję Ci miłość.


Kręgosłup krzywy, bo życie nie jest proste.


Mam obrzydliwą chęć zwinąć się komuś na kolanach w kłębek i dać się temu komuś głaskać. Z braku możliwości zawinę się do łóżka i dajcie wy mi wszyscy pierdolony święty spokój.


Nie marudź, że jest szaro. Bierz kredki i koloruj.


Wydaje mi się czasem, że zamiast żyć razem powinniśmy w dobrym nastroju i zadowoleniu położyć się obok siebie, żeby umrzeć.


"Gdybyś kiedyś we śnie poczuła, że oczy moje już nie patrzą na Ciebie, wiedz, żem żyć przestał..."


Jesteś jedynym, którego pragnę mieć blisko.


Jeśli martwisz się o kogoś, kto zadał Ci ból - kochasz go.


chłopcze
proszę
myśl o mnie
troszkę
troszeczkę


Nawet sen nie daje wytchnienia. Nie tęsknię, bo śpiąc się nie tęskni. Mogę tylko śnić. Śnię o tęsknocie za Nim.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz