czwartek, 6 lutego 2014

Paradise.


Prawdziwa miłość jest zawsze chaotyczna. Gubisz się, tracisz trzeźwy osąd. Nie umiesz się bronić. Im większa miłość, tym większy chaos.


"I wracam wesoły
Do domu ze szkoły
I w domu z miłości umieram"


Tak mi trzeba wiedzieć, że się ktoś o mnie troszczy w tym obcym świecie. I wiem, jak bardzo nie zasługuję na tę troskę - ja z moimi idiotycznymi depresjami i całą tą maszynerią spekulacji.


Bo jak się jest samemu i ma się dużo czasu, to czytanie i palenie to są najważniejsze rzeczy.


Osoba, która jest Twoją pierwszą miłością kradnie Ci serce. Osoba, z którą pierwszy raz w życiu się kochasz, kradnie Ci duszę. A jeżeli w jednym i drugim przypadku jest to ten sam człowiek, to czeka Cię marny los,


Kocham cię szeptem - możesz nie zauważyć.


"Zagubiony.
Pośród niedomówień.
Pośród nagle niespokojnej płynącej w żyłach krwi.
Pośród niepotrzebnych myśli.
Pośród smutnych wspomnień.
Zagubiony.
Sam w sobie."


"Jest mi mdło
boli mnie głowa
zeschły mi wargi
to żaden wiersz
po prostu chcę
żebyś wróciła"


"Świat - zauważył - nie jest instytucją zajmującą się spełnianiem marzeń."


Najpiękniejsza znajomość to ta, której nikt się nie spodziewał, która pojawia się nagle, jakby znikąd - była pełna cudownych emocji i mnóstwa uśmiechu. Najpiękniejsza znajomość to ta, która sprawiła, że zaczęłaś rozumieć, co to znaczy kochać.


Jest we mnie obóz koncentracyjny, z którego wychodzi się wyobraźnią.


"Czy można tak kochać,
kiedy nic się nie zmienia?
Biedna ta miłość,
cała się zmieści w filiżance kawy.
Smutna ta miłość,
nich się napije, kto ciekawy."


I to dziwne uczucie, gdy chce się po prostu uciec. Stać się jak kot, który przed chwilą przebiegł mu przed nosem. Pałętać się po świecie swoimi, nikomu nie znanymi ścieżkami. Bez rozczarowań. Bez przywiązania. Bez rozstań. Bez emocji.


Teraz pójdę sobie zrobić herbatę, bo usycham z niezdecydowania, zawahania, niepewności, rozczarowania, nadmiaru obowiązków, tęsknoty i niewytłumaczalnego uszczerbku na psychice.


To ten stan, kiedy człowiek chce rozwalić łeb o ścianę, ale nie widzi ściany przez zapłakane oczy. 



2 komentarze:

  1. Kurde, nie wiem, który podoba mi się najbardziej, wszystkie są genialne :3 Pioseeenkaaaa ♥,♥

    OdpowiedzUsuń
  2. "Teraz pójdę sobie zrobić herbatę, bo usycham z niezdecydowania, zawahania, niepewności, rozczarowania, nadmiaru obowiązków, tęsknoty i niewytłumaczalnego uszczerbku na psychice." --> wielbię *.* KOCHAM <3
    `Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń