piątek, 14 lutego 2014

Valentine's Day? I prefer wine.

Nie chcę, żeby ten ból zniknął, bo to jedyna rzecz, jaka mi po Tobie została.


Cześć. Nie mam na imie Julia, ale mam balkon.
Zostaniesz moim Romeo?


Kocham Cię i nigdy nie przestanę. Pomimo wszystkich krzywd, które mi wyrządziłeś i moich słów, które tak stanowczo mówiły "nie" ...nadal Cię kocham. Wierzę, że gdzieś w środku Ciebie jest wrażliwe serce. Tylko jest ono otoczone murem. Za nim kolejny wielki mur. Następony i następny. Zabrakło mi już sił, żeby je rozbijać. Zabrakło przekonania, że powinnam to robić. Więc odchodzę ...
Do widzenia.


Nie wiedziałam. Pewne rzeczy po prostu się czuje.


"Ze smutkiem zasypiam
Bez Twoich słów
Bez "śpij dobrze"
na dobranoc. "


"Za sobą samym szczególnie nie przepadał, ale do innych żywił niechęć tak wielką, że siebie samego jakoś znosił."


"- Dlaczego palisz? 
Najsensowniejsza odpowiedź jaka przychodziła mi do głowy, to ta, że palę z głupoty. Ale po co aż tak się na samym początku wywnętrzać.
- Palę na takiej zasadzie, na jakiej pszczelarz zbiera miód, w ten sposób wykurzam z ula - głowy, myśli - pszczoły ".


Nie umiem, nienawidzę sie rozstawać z nikim i z niczym, co niechcący pokochałam.


Przyznaję, że był dla mnie ważny, coś mi dawał, a ja coś dla Niego robiłam, ale niestety nie znalazł dla mnie miejsca w swoim dalszym życiu. 


Być z kimś to wybaczyć mu, że rani nas sobą i brakiem siebie.


Zawsze chciałam być, zawsze chciałam, żebyś zobaczył moje serce, zawsze chciałam być przez Ciebie kochana, zawsze chciałam, ale nigdy nie byłam.


On zawsze będzie wracał - we śnie, myślach, marzeniach, uderzając mnie sentymentem zardzewiałej od łez milości.


Ilu samców, tylu kłamców.


"Czekam na Ciebie -
woda na herbatę
wygotowała sie do czerwoności. "


Potrzebuję jakiejś ochrony. W tej chwili nie widzę światła w tym tunelu i nie potrafię wyobrazić sobie spokoju wewnętrznego i całego tego gówna i wycofuję sie. Nie chcę dłużej cierpieć. Gdybym była alkoholiczką, powiedziałabym, że chcę drinka, ale ponieważ nie wiem kim jestem, nie wiem czego chcę. Ale chcę Tego natychmiast. 



tak bardzo niewalentynkowo. 



4 komentarze:

  1. tak bardzo piękna notka pisana drugi raz <3 tak bardzo z tego leje : "Ilu samców, tylu kłamców." i jest fajne haha ;* tak bardzo Cię kocham *.* omomommo ;3
    `Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, mi też ten opis się strasznie podoba xD ♥

      Usuń
  2. Fajny blog.
    Ja też swojego piszę, chociaż jak dziewczyna mnie zdradziła to przestałem… Jak masz ochotę poczytaj:
    http://onzakochany.weebly.com/

    Życzę Ci dobrego dnia, Maciek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      po prostu nie była Ciebie warta.

      wzajemnie :)

      Usuń