wtorek, 18 lutego 2014

Fly.


"Poznaj smak słów składanych na odpierdol. Obietnic, które w godzinach rannych bledną."


Śmierć jest nagrodą życia.


Czekanie sprawia, że gorzknieje cała słodycz w nas.


Następnym przystankiem jest szczęście. Tymczasem witaj w królestwie nienawiści.


Skłamałabym twierdząc, że o Tobie nie myślę. Myślę. Czasami są takie dni, że jest w każdej godzinie, i takie godziny, gdy jest w każdej minucie. Wciąż jeszcze zdarza mi się zasypiać i budzić z jego imieniem na ustach. Często łapię się na tym, że wypatruję jego twarzy w ulicznym tłumie.


Przykre, że każdy jest lepszy od Niego, ale żaden Go nie zastąpi.


"liście jak ptaki 
wirują
niebo jak morza
kolor
dlaczego piszesz na kartce
'Raju nie ma.'?"


Trzeba się podnieść i iść. Zawsze trzeba iść. Jak się nie ma gdzie iść, tym bardziej.


Zasypianie razem - bardziej intymne niż seks.


'Na telefonie nie było żadnych nieodebranych połączeń, ani sms-ów. Był tylko napis - "nikt cię nie kocha".


Bolą mnie różnie nienazwane.


Nie mam pojęcia na co czekam, choć całe moje życie jest czekaniem.


Zabijasz mnie każdego wieczoru, a każdego ranka i tak oddycham.


Najchętniej chciałoby się wszystko rzucić, położyć się w domu do łóżka i o niczym więcej nie słyszeć.


"- Powinieneś się nauczyć robić jak ja.
- A co ty robisz?
- Niczego się nie spodziewam. I człowiek nie jest później rozczarowany."



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz