środa, 30 stycznia 2013

Make it quick make it painless. Don’t tell me lies just say 'goodbye'.


Spraw, żeby to się stało szybko, bezboleśnie. Nie kłam, po prostu powiedz 'żegnaj'.


Wiem, że to, co było już nie wróci, ale kocham Cię za przeszłość. 


Nie chcę happy end'u. Nie chcę w ogóle końca. 


Dopiero teraz zaczynam rozumieć, jak trudne jest życie. Jak czarne ma odbicie. Jak nienawiść do niektórych ludzi w sercu chowam skrycie. 


Mam niesforne włosy, które czasem wyglądają, jakby je ktoś specjalnie rozczochrał. Wiem, że moje oczy nie wyglądają jak dwa jeziorka, w których odbija się księżyc. Zdaję sobie sprawę z tego, że moje usta nie są tak pełne i czerwone jak usta dziewczyny z okładki playboya. moja figura także nie jest ponętna i kusząca, a ja nie jestem urocza i zabawna. gdy się uśmiecham w moich policzkach nie tworzą się słodkie dołeczki, a gdy jestem smutna nie wyglądam niewinnie. Nie jestem taka słodka, że chciałoby się mnie schrupać i nie jestem tak piękna, że nie jeden chciałby oprawić mnie w ramkę, ale mimo wszystko chcę być Twoja i chcę, żeby mnie kochał całym sercem, jak dotąd albo i z dnia na dzień coraz bardziej. Bo bez Ciebie mój świat jest niczym. Ja bez Ciebie umieram. 


Idź. Zostaw to wszystko za sobą. 


Skurwysyństwo masz we krwi. 


Targa mną wyniszczająca pustka. 


Jesteśmy dla siebie nielegalni.


A my cały czas się znamy, lecz to już nie to. 


Rozpierdala mnie fakt, że przecież mogliśmy. 


"Ta chwila, w której całkowicie zapominasz o strachu, jak samobójca robiący krok z krawędzi dachu."


Świat jest okrutny, ale nie ma się co rozczulać. 


I wciąż Go za mało. 


"Czasem życie się sypie i nie możesz nic poradzić, kiedy wszystko, co kochałeś zaczyna Cię ranić."


Pamiętam wszystko, ale nie wszystko rozumiem. 


Nie mam przed Tobą tajemnic. Po prostu są rzeczy, o które nie pytałeś. 


Nie chciałam umrzeć. Ja po prostu prowokowałam śmierć. 


A łzy, to stracone szczęście, które mogło trwać wiecznie. 


We found love? No, I'm found vodka. 


Prawdziwie kochasz tylko wtedy, kiedy nie wiesz dlaczego. 


Po pierwsze się boję, że nie dam rady. Po drugie potrzebuję kogoś, kto mnie pokocha, a po trzecie to sama już nie wiem czego chcę.


Człowiek, który zakochuje się łatwo, kocha zbyt mocno. 


Zamiast marzyć o wszystkim lepiej starać się o trochę. 


Czyta ktoś? ;>

10 komentarzy:

  1. Ja czytam ^^ bardzo fajna notka ;D Pozdrowienia ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście! Co prawda nie mam czasu na regularne i rzetelne komentowanie, ale czytam zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa notka, nowa notka * wysoko skacze, aby pokazać swoją radość*
    Bardzo mi się podoba, ale to jak zawsze, więc ta wiadomość może się znudzić, gdy ktoś cały czas Cię o tym informuje. Bardzo fajnie, podoba mi się, a ten taki długi to ustawiła bym sobie na opis, ale jest za długi :<
    A teraz liczę, że weźmiesz tyłek i szybciutko napiszesz kolejną, pozytywną notkę ^^

    Ja czytam, ale ja nie jestem ktoś, tylko Pietruszka. :D
    ~ Twoja Pietruszka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha xd. Nie, nie nudzi mnie ta informacja, Pietruszko ;D ;*

      Usuń
  4. czytam zawsze i codziennie sprawdzam Twoją stronkę. notka po prostu rewelacyjna ! a to : Mam niesforne włosy, które czasem wyglądają, jakby je ktoś specjalnie rozczochrał. Wiem, że moje oczy nie wyglądają jak dwa jeziorka, w których odbija się księżyc. Zdaję sobie sprawę z tego, że moje usta nie są tak pełne i czerwone jak usta dziewczyny z okładki playboya. moja figura także nie jest ponętna i kusząca, a ja nie jestem urocza i zabawna. gdy się uśmiecham w moich policzkach nie tworzą się słodkie dołeczki, a gdy jestem smutna nie wyglądam niewinnie. Nie jestem taka słodka, że chciałoby się mnie schrupać i nie jestem tak piękna, że nie jeden chciałby oprawić mnie w ramkę, ale mimo wszystko chcę być Twoja i chcę, żeby mnie kochał całym sercem, jak dotąd albo i z dnia na dzień coraz bardziej. Bo bez Ciebie mój świat jest niczym. Ja bez Ciebie umieram. ZAJEBISTE !! *.* idealnie mnie opisuje. Czekam już na nową notkę , pozdrawiam ;* ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał! To chyba najdłuższy komentarz jaki kiedykolwiek widziałam xD
      Cieszę się, że się spodobało :)

      Usuń
  5. Jak mi się te opisy podobają *-*

    OdpowiedzUsuń