czwartek, 7 marca 2013

You’re the swing set.


Ty jesteś niezdecydowany. 


Mimo wszystko potrzebowałam tego bałaganu, który robił w moim życiu. 


Człowiek pozbiera się po wszystkim, ale już nigdy nie będzie taki jak dawniej. 


Zasypiam z myślą, że jutro będzie lepiej. Codziennie to samo. 



Chcę Ci powiedzieć, co u mnie słuchać. Chcę powiedzieć, jak ciężko mi bez Ciebie oddychać. 


Nie pozwól mi znów umierać. 


Sto powodów, by odejść i jeden, by zostać, a Ty i tak wybierasz to drugie. 


Chciałabym w końcu spokojnie przespać noc. Bez żadnego filozofowania, zamartwiania się. Naprawdę, chciałabym. 



'Dziś nie wiem sam, czy kiedyś będę szczęśliwy, czy zdechnę smutny.'


Tracimy nadzieję. Z każdym dniem, z każdym oddechem, z każdym wypalonym szlugiem. 


Miłość poznajemy po tym, jak długo o nią walczymy i ile jesteśmy w stanie dla niej zrobić. 


Czasami wydaje Ci się, że nie masz po co żyć. I wtedy wpadasz w jego ramiona, które nadają sens temu wszystkiemu. 



'- Wierzy pan, że po śmierci będzie lepiej?
 - Oczywiście, że tak. Tylu tam poszło i jeszcze nikt nie wrócił, to musi być tam lepiej.'


Ale prawda jest taka, że mam ciężki charakter i marne szanse, by się zmienić. 


Jestem samotnością. Jestem wolnością. Jestem lękiem. Jestem psychologiem. Jestem schizofreniczką. Jestem narkomanką. Jestem człowiekiem. Kim jestem?


Fuck yesterday. Fuck tomorrow. Fuck today. Fuck lies. Fuck life. Fuck it. Fuck this. Fuck that. Fuck them. Fuck her. Fuck him. Fuck you. Fuck absolutely everything! 



Nie wiesz co czuję. Nie widziałeś mnie, jak nie mogłam zebrać się z łóżka, bo dusiłam się łzami. Jak poduszka była mokra od wylanych uczuć, a na policzku odbijał się materiał prześcieradła. Nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak cholernie cierpiałam po jego odejściu, gdy nagle cały świat wydawał się obcy, każdy przechodzień podobny właśnie do niego, każda piosenka opowiadała właśnie o nim i nie było myśli, która nie uwzględniłaby jego osoby. Może zewnętrznie nic nie było widać, idąc po ulicy uśmiechałam się jak idiotka, ale wewnętrznie wszystko pękało, a pierwsza rysa poszła od serca. 


A pamiętasz nasze pierwsze spotkanie? Te nieśmiałe spojrzenia? To, jak pierwszy raz wpadliśmy sobie w ramiona? To, jak nasze wargi złączyły się w jedną całość? To, jak pierwszy raz powiedzieliśmy sobie 'kocham'? Pamiętasz? Ja tak. Pamiętam, wspominam i chcę, by przeżyć jeszcze raz tak wspaniałe chwile. Z Tobą. Nie z nikim innym, bo tylko Ciebie kocham tak, jak nikogo innego nigdy więcej. 


Trzymam kciuki za jutro, za pojutrze i za kolejny tydzień także. Trzymam kciuki za całe przyszłe życie, liczę na szczęście, na kilka powodów do uśmiechu, na kogoś bliskiego, na jego ramiona, na wspólne życie. 


Wiesz, co najbardziej nas denerwuje? Monotonia. Brak zmian, przygód. Brak możliwości na poczucie smaku wolności, czegoś zupełnie obcego. 



Nie ma się czego bać i chlać i chlać i chlać, ziom. 


Co z tego, że się upijamy? Co z tego, że nie śpimy? Po prostu dobrze się bawimy. Nie obchodzi nas, kto to ogląda. Co z tego, że wychodzimy? Tak powinno być. Żyć młodo, dziko i być wolnym!


Słuchaj rad moich, ale decyzję podejmuj sam. 


'Otwierałem oczy i byłem przerażony tym, że się obudziłem, dlatego z całej siły starałem się znowu zasnąć, żeby jeszcze nie zaczynać tego dnia, który będzie trzeba przeżyć tylko po to, aby jutro nastąpił kolejny, dokładnie taki sam.'





Mam dosyć szkoły. 

7 komentarzy:

  1. notka po porostu megaaaaa *.* podziwiam xdd uwielbiam czytać Twoją stronkę , opisuje moje życie , sprawy , uczucia i wgl. mało kto potrafi tak prowadzić stronke i jakoś nie wkręca mnie czytanie ich, a Twoją przeglądam regularnie , dobrze mi się ją czyta i teraz no nie umiem już jej nie czytać nie wchodzić na nią.. no po prostu jeeej ;D ;*
    a co do szkoły to ja już mam tak jej dosyć, że masakra.. ;/ zaraz przerwa świąteczna ale ja już chce wakacje , już mam dosyć tej "nauki" ;P
    `Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :)
      hehe :D "nauki" - dobrze napisane xd.

      Usuń
  2. Srololol, podoba mi się i staram się zignorować klopsa nade mną, ale dupa XD
    Serio zajebista notka :D
    Pam pi dam pi dam, pisz szybko kolejna ♥
    Nie mogę się doczekać ♥
    Tez mam dość szkoły ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pisałam komentarzy , ponieważ nie miałam czasu xD i wchodziłam nieregularnie ALE wowowo tak często notki jestem zachwycona !! *___* Kocham <333 Czekam na następną ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo fajnie :**.
    Czekam na kolejna xd/ A

    OdpowiedzUsuń