wtorek, 19 marca 2013

But what I know is I wasn't meant to walk this life without you.


Ale wiem, że nie zostałam powołana do tego, by przejść przez to życie bez Ciebie. 


'Tak często Cię widzę, choć tak rzadko spotykam...'


Zainwestuj w uczucia, ziomek. 


Faceci są jak gwiazdy. Jest ich miliony, ale tylko jeden może spełnić Twoje marzenia. 



Lubię być miła, ale świat stał się chamem, to ja będę suką. 


'Doszedłem tutaj sam, nie dałeś mi niczego.'


Uważaj. To właśnie otwarte serce jest najbardziej podatne na głębokie rany. 


Defektem wszystkich ludzi jest to, że czekają na możliwość rozpoczęcia życia, nie mając odwagi żyć chwilą. 



Pozostaje jedynie czekać, choć to też beznadziejne wyjście. 


Taka z ciebie szmata, że aż się mopy podnieciły. 


To, co Cię uskrzydla, potrafi być jak morderca. 


Człowiek nie boi się kolejnych prób, lecz boi się ponownie cierpieć z tego samego powodu. 



Żegnam cię czule oziębłym wypierdalaj. 


Piękno miłości doceniasz dopiero wtedy, kiedy ją stracisz. 


'Z jednym większym krokiem mógłbym Ciebie zabić. Przecież do perfekcji nauczyliśmy się ranić.'


- Stary, boisz się swojej byłej laski?
- Nie jej. 
- A kogo?
- Jej przyjaciółki. 



'Jeśli muszę i wybrać będę mógł jak odejść, to przecież dobrze, dobrze o tym wiem - chciałbym umrzeć przy Tobie.'


Oddałam Ci tyle miesięcy swojego życia, więc zabierz je, nie oddawaj, nie wracaj razem z nimi. Nie potrzebuję ich, nie chcę do nich wracać. Nie wzbogacisz się na nich, a ja bez nich nie zbiednieję, bo i tak wszystko co miałam oddałam Tobie. Każdej nocy targowałam się z Bogiem o koleją dobę życia. Umierałam bez Ciebie, za Ciebie, przez Ciebie. Każdego dnia upadałam wraz z zachodzącym słońcem. Mam wszystkiego dosyć. Widoku Twojego wzroku i bezczelnie cudownego uśmiechu. Zamknęłam okno, przez które razem patrzyliśmy razem na świat. Widok miasta nie jest już taki piękny, jak był przy Tobie draniu, ale nie chcę byś wracał, bo bynajmniej znów oddycham, a przy Tobie często oddech traciłam. Stworzyłeś sobie grę moim sercem, ale teraz ja tworzę nowy poziom, w którym nie uwzględniłam Ciebie i nich tak zostanie. Nie wracaj. Wcale Cię nie chcę. 


Jutro musi być wreszcie jutem, a nie kolejnym zniszczonym dzisiaj. 


Po prostu znów muszę nauczyć się wszystkiego. Sama jeść, sama spać, sama żyć, sama być. 



Wokół pustka. Budzisz się rano i nie masz o czym myśleć, z kim związać marzeń. Zamykasz oczy i widzisz tylko ciemność. Próbujesz sobie kogoś wyobrazić, ale nagle zdajesz sobie sprawę z tego, że nikogo nie masz w głowie. A to, co miałaś kiedyś, odeszło. Zabiłaś w sobie wszystko. 


Pamiętaj o mnie, gdybym ja kiedyś zapomniała. 


'Jestem wyciszony i całkiem pozbawiony nerwów. Ta noga skacze mi wyłącznie z muzycznych kurwa względów.'


Najpierw rezygnujesz z drobiazgów, potem w większych rzeczy, a w końcu ze wszystkiego. Śmiejesz się coraz ciszej, aż w końcu zupełnie przestajesz się śmiać. Twój uśmiech przygasa, aż staje się tylko imitacją radości, czymś nakładanym jak makijaż. 







Spać. Spać. Spać. Spać. Spać. Spać mi się chce.

P.S.  Ten poprzedni wpis nie miał na celu obrażenia kogokolwiek  :p

6 komentarzy:

  1. Mi też chce się spać, piosenka na końcu jest świetna (swoją droga uwielbiam Myslovitz, ale w składzie z Rojkiem), obrazki są mega, a opisy to jedno wielkie omomomom *_*
    Uwielbiam tego bloga ;p
    I chyba będę szybciej od klopsów ! :D
    Pisz szybko następną ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Faaaaaaaaaajnexd*-*/A
    Czekam na kolejna xd

    OdpowiedzUsuń
  3. replica bags vancouver gucci replica handbags b5e12v6p79 replica bags turkey find more o6j91s5j94 Louis Vuitton replica Bags replica bags wholesale in divisoria m6w30b1q86 replica prada nylon bags replica hermes bags y2w76o1x26 best replica bags online 2018

    OdpowiedzUsuń