sobota, 9 marca 2013

Escape from reality.


Ucieczka od rzeczywistości. 


Ty już mnie kurwa nie pamiętasz, a ja za Tobą wciąż tęsknię. 


- Miała idealne życie... Dlaczego to zrobiła? Dlaczego chciała umrzeć? Miała świetną sytuację w przyjaźni, kochanego chłopaka, idealną figurę, dobre oceny... 
- Ona po prostu chciała umrzeć szczęśliwa. 


Pesymista widzi ciemny tunel, optymista światełko w tunelu, realista nadjeżdżający pociąg, a maszynista trzech idiotów na torach. 



Jeśli nikomu na mnie nie zależy, to czy jeszcze w ogóle istnieję?


Zaciskasz pięści, podnosisz głowę i ze łzami w oczach szepczesz, że wszystko się ułoży. 


Znałam doskonale każdy jego ruch, z zamkniętymi oczami potrafiłam odtworzyć całą jego sylwetkę. Wiedziałam o nim wszystko. Jego zauroczenie nią. Jego spojrzenie w jej stronę. Jego poczucie winy w stosunku do mnie. Znałam go tak dobrze, ale nigdy nie przypuszczałam, że wybierze jednak mnie, a nie ją. 


Ludzie nie umierają przez samobójstwo. Ludzie umierają przez smutek. 



Gdy rzucają w Ciebie kamieniami, bądź nowoczesny - odrzuć cegłą. 


Tylko wtedy dam sobie radę, kiedy Ty będziesz ze mną. 


Od dziś będę tylko piękniejsza i bardziej uśmiechnięta. Aż zauważysz, jak wiele możesz stracić. 


'A to, co płynie mi z oczu, to ostatnia łza. Ostatni raz tutaj kurwa padam, by wstać.'




Chciała. Tylko chciała też czegoś więcej. Chciała, żeby jakoś pokazał, że naprawdę jest ona i tylko ona. 


I tak to jest, że mimo dobrej woli, wszystko co piękne kiedyś się spierdoli. 


Urodziłam się, żeby być szczęśliwa, a nie normalna...


Czy kiedyś pomyślałam o tym, żeby od niego odejść? Tak. Lecz po co? Przecież wiem, że będzie jeszcze gorzej niż jest. Wiem, że bez niego sobie nie poradzę. Wiem, że bez niego będzie pusto, nie będę istnieć. 



Goniąc życie nie zgub siebie. 


'Nikogo nie obchodzi, co się stanie dziś ze mną.'


Czasem życie daje niezłego kopniaka po to, byś potrafił docenić czekające szczęście. 


Choć nic się nie zmieniło jest zupełnie inaczej. 



Bolesne tracić wszystko, o co się walczyło.


Ty wciągasz jak narkotyk, bezwzględnie uzależniasz. Co dzień Ciebie zażywam i nie mogę przestać. 



Podobno nie mam uczuć i jestem zbyt oschła. Podobno jestem arogancka, wredna, podła i niemiła. Podobno zajebiście mi się z tym żyje. 


Więcej snu, więcej spokoju, więcej Ciebie...





Może kiedyś wstawię tu zdjęcie swojego ryja... Ale to plany na daleką przyszłość xd. 

11 komentarzy:

  1. Fajneee *-*
    Kocham ten bloga xd. Sama swój założyłam aż Xddddd.

    Oo dawaj zdj! ; D. Będę czekać xdd./ A

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka ;D ! No i dawaj chce zobaczyć kto pisze takie świetne opisy ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. mega mega megaaaa ! *.* zaraz jakiś opisik na gg poleci xdd dawaj zdjęcie dawaj swojej buzi a nie ryjka !! ;PP ;*
    `Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mwahahahahahaha, co z tego, że jestem trzecia, skoro widziałam już 4675756 Twoich zdjęć? :D
    I co klopsy? Możecie mi zazdrościć! Bo nie dość ,ze widziałam te zdjęcia to się z nią przyjaźnie #FuckYeah #WygrałamTęBitwę! XD Super notka <3 I piosenka mega <3 i zdjęcia/obrazki ♥ i blog ♥ i autorka <3
    Kocham Cię <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha xd jebłam xD
      Ja Ciebie też Pietrucha <3 <3 <3

      Usuń
  5. no ! ;D to przy następnej notce zdjęcie proszę xd
    `Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ej no ! no to przy jeszcze następnej ;PP
    `Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń