sobota, 16 marca 2013

They don't know 'bout me and you.


Nie wiedzą o mnie i o Tobie. 


Kilka tych samych blizn na sercu, a Ty i tak powiesz, że nie znam życia. 


'I krzyczę "weź mnie ratuj", kiedy patrzysz w moje oczy, ale nie chcesz tego słyszeć, nic nie mówisz i odchodzisz.'


Zapamiętaj, że ktoś jest szczęśliwy tylko dlatego, że ma Ciebie. 



Nie boję się obcych. Bardziej niż nieznajomych boję się bliskich, których oczu nie poznaję. 


Los czasami rozdziela bliskich dla siebie ludzi, żeby uświadomić im ile dla siebie znaczą. 


'Pamiętasz tamte czasy, to pierwsze spotkanie? Pierwszą wspólną rozmowę, w osobowościach rozeznanie...'


Ostatnie spojrzenia pamięta się najdłużej. 



'Żyj życiem ziomuś, jakby każda minuta była pierwszą i jakby każda minuta miała być ostatnią.'


Kiedyś bała się ciemności. Bała się niebezpieczeństwa, jakie może czyhać na nią w mroku. Teraz boi się świata. Nie wyobrażałam sobie ile bólu może sprawić coś, co podobno jest piękne. Jedynym czasem, kiedy czuje się bezpiecznie jest noc, gdy leżąc w łóżku i słuchając muzyki wpada w wir wspomnień, które sprawiają jej tyle szczęścia, a zarazem tyle bólu...


A ja z każdym dniem czuję, jak pcham się w to coraz bardziej. Czuję, że kocham coraz mocniej. Pomimo tego, że wiem, iż nie ma odwrotu - nie zatrzymuję się. 


Byłoby mi łatwiej, gdybym potrafiła Cię znienawidzić. 



Samotność? Idzie ze mną w parze i nie odstępuje na krok. 


'Problemów masz multum, ale pamiętaj jedno - coby się nie działo i tak przejdziesz to piekło.'


- Ale ty schudłaś! Jak ty to robisz? 
- Stosuję dietę Ż.K.M.
- Ż.K.M.?
- Żryj kurwa mniej. 


Nawet serce jakoś w smutnym tempie bije. 



Tego dnia wszystko było jakieś inne. Nawet niebo jakby wiedziało co się stało. 


- Dlaczego chcesz się zabić?
- A dlaczego ty nie chcesz?
- No żeby żyć.
- No widzisz. Ja chcę się zabić, żeby umrzeć. 


W życiu najczęstsze są dwie sytuacje - albo Ty coś spieprzysz, albo ktoś każe Ci spieprzać. 


Możemy po prostu popełnić samobójstwo w myślach i zacząć istnienie od nowa. 



Zagoimy rany smakiem wódki.


Najpiękniejszym jest człowiek uśmiechający się z Twojego powodu, szczególnie, jeśli jest to człowiek, który ukradł Ci choć kawałek twojego wnętrza. 


Znów sen o tym samym skończy się nad ranem, ani dobry, ani zły. Cicho i spokojnie w domu z małym oknem, chciałabym już z niego wyjść. 


'Przepraszam' nie skleja złamanego serca, 'Ups' nie suszy łez, 'Następnym razem będzie lepiej' jest stratą czasu, a 'obiecuję' już nic nie znaczy. 





Co tam u Was? ;)

8 komentarzy:

  1. Ohoh super xd
    Ale nudy, do tego ten śnieg-,- Grrr!.
    Ja chce lato, wakacje*--*.
    Zajebisty wpis;*/A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie słońce <3 ale śnieg niestety nadal jest ;/

      Usuń
  2. U mnie spoko ;D Słońce świeci ;O ! haha xD . Najbardziej z tego postu podoba mi się ten opis : Możemy po prostu popełnić samobójstwo w myślach i zacząć istnienie od nowa. _- jakoś tak przemówił od mnie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) też mi się najbardziej chyba podoba ;p

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba ta notka i obrazki *_*
    Zajebiste, jak zwykle :3
    Czasami mam złudną nadzieję, że te opis są o Tobie i tym Panu, którego nie lubię, a Ty tak i mam nadzieję, a potem z tobą pisze i nadzieją znika xd
    U mnie śnieg, nuda i nie mam co czytać.
    A u Ciebie? ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te opisy są do innych Panów istniejących w moim życiu, których za pewne też byś nie lubiła :D
      U mnie źle ;p

      Usuń
  4. notka rewelacja *.* mój obecny opis : W życiu najczęstsze są dwie sytuacje - albo Ty coś spieprzysz, albo ktoś każe Ci spieprzać.
    opisy opisują (że tak powiem haha xd) relacje, w których teraz jestem z "chłopakiem" jeśli tak to można nazwać.. u mnie no jakoś leci , śniegu po uda , wieje , była masakra wczoraj nikt nie mógł do domu wrócić bo samochody w poprzek postawały i ruszyć się nie dało.. policja nigdzie nie puszczała , dzisiaj szłam to ulicą bo chodników nie widać , normalnie jak w tunelu jakimś i wgl Syberia haha. A co tam u Ciebie ? ;*
    `Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się jakoś trzymam :) Przynajmniej się staram xd

      Usuń