niedziela, 4 listopada 2012

But I find it hard to love you.


Ale stwierdzam, że trudno jest Cię kochać. 


Podobno najpierw my cierpimy przez kogoś, potem ktoś cierpi przez nas, a na końcu jesteśmy szczęśliwi. 
Ciekawe, czy to się sprawdza. 


Uważaj, bo są kurwa rzeczy, których się nie wybacza. 


I hate see when you cry. 



Nauczyłam się płakać w myślach. Tam nie muszę się nikomu tłumaczyć. 


Po prostu powiesz 'wypierdalaj', a nie grasz ze mną w tą popierdoloną gierkę i robisz mi tylko nadzieję. 


Nie mam z kim dzielić życia od jakiegoś czasu. 


Powiedz co czujesz. Może wtedy będzie łatwiej. 



- Co chcesz wynieść z tej szkoły?
- Się wynieść. 


Sto powodów, by uciec. Milion, by nie wrócić. 



'- Ile razy mam ci powtarzać, że mi zależy? Ile jeszcze pierdolonych razy odwrócisz się do mnie plecami, kiedy będę chciał ci coś wyznać?!' - zaczął krzyczeć, kiedy chciałam już odejść. Odwróciłam się do niego mówiąc: '- Zależy ci, tak? To proszę, udowodnij to.' '-Jak?' '- Ty powinieneś to wiedzieć najlepiej. W końcu to tobie ponoć na mnie zależy. Powinieneś wiedzieć, co chciałabym teraz usłyszeć, co chciałabym, żebyś zrobił...' - zamknął mi usta pocałunkiem. '- Ja po prostu chcę być z tobą. Nieważne jak długo nasze szczęście potrwa. Nie ważne ile razy będziemy się kłócić. Ja chcę za każdym razem, po tych jebanych kłótniach, które zapewne wystąpią, bo nie jesteśmy idealni, przytulić cię. Chcę cię całować, kiedy przegrasz mecz i nosić na rękach, kiedy wygrasz. Chcę nawet siedzieć na trybunach, mimo, że kurewsko mnie nudzi kosz i ręczna, ale jeśli po boisku będzie biegać moja kobieta marzeń, to mogę tam nawet zamieszkać. Chcę po prostu być przy tobie bez względu na konsekwencje. 



Kiedy myślisz, że to koniec pojawia się nadzieja. Kiedy masz już nadzieję, pojawia się koniec. 


Im lepiej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta. 


Mam prawo Cię nie lubić i własnie to prawo wykorzystuję. 


Ta cholerna obojętność, która jest tak cholernie udawana. 


Uderz mnie jeszcze raz, a obiecuję, że przypierdolę ci tak, że się z podłogi nie podniesiesz. 


Rozczarowanie, to była jedyna rzecz, której nie przewidziałam. 


Nie patrzę w przeszłość. Ogarniam teraźniejszość, dążę ku przyszłości. 


O jedno cię proszę. Wypierdalaj z mojego życia w tej chwili. 


Nie no ja mimo wszystko wierzę, że będzie dobrze... ale najebać się nie zaszkodzi. 


Wybacz mi mało wysublimowane słownictwo, ale wypierdalaj głupia szmato zanim cię zajebię. 


Wiem, że to co było już nie wróci, ale kocham Cię za przeszłość. 


Naucz się kurwa kochać. Wtedy pogadamy. 


Dlaczego wszystko zaczyna się pieprzyć, kiedy dochodzimy do wniosku, ze jesteśmy szczęśliwi?


Czuję się zawiedziona tak małą liczbą komentarzy ]:  Mam nadzieję, że tym razem będzie ich troszkę więcej. 
Piszcie jak macie jakieś zamówienia ;}
Przepraszam za ten biały pasek, ale za cholerę nie mogę go usunąć.
Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. O! Namierzyłam swój ulubiony cytat ze Zbuntowanej księżniczki. :D
    Mi często włączają się takie białe paski, gdy korzystam z Google Chrome. Próbowałaś wkleić tekst do Worda, skopiować i wkleić do notki? Z tego co pamiętam u mnie pomagało, albo jeżeli miałam standardowe tło, to zmieniałam w notce.
    Zamówienia, hmmm. Może coś o przyjaźni damsko-męskiej i o paczce przyjaciół?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam tak zrobić, ale niestety nic nie dało ;/

      Co do zamówienia, to postaram się coś wykminić :)

      Usuń
    2. bardzo fajnie się przykładasz, oby tak dalej :) buziaki
      ��Claudia

      Usuń
  2. Fuck Yeah widzę że moje zamówienie jest mam nadzieje że będą zawsze opowiadania te jak zwykle zajebiste było ^^ . Ja nie rozumiem jak ty umiesz wymyślać te wszystkie opisy i wgl one są świetne ! :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę nie rób tego.Nie tnij się,nie odchudzaj się.Skończ z tym chociaż dla mnie.Jako osoby anonimowej,nie jestem ważna,nikt mnie nie kocha,czuję się jak ktoś inny od wszystkich,wyrzutek.Ale mimo tego trzymam głowę wysoko,nie daję się.Proszę,dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się z tym skończyć od dawna. Ostatnio jest duża poprawa.
      Dziękuję, że się zainteresowałaś.

      Usuń