sobota, 10 listopada 2012

Could you please find it deep within your heart To try and go back to the start.


Proszę zajrzyj w swoje serce i spróbuj wrócić na start. 


Żyję ze świadomością, że ten świat mnie niszczy. 


Pamiętasz jak mówiłam, że poradzę sobie bez Ciebie? Kłamałam.


Owszem, rozpierdala mnie od środka, ale nigdy Ci o tym nie powiem. 



Jeżeli chłopak płacze z Twojego powodu, to znaczy, że jesteś dla niego warta więcej niż cały świat. Jeżeli chłopak patrząc Ci głęboko w oczy delikatnie się uśmiecha, to znaczy, że jest przy Tobie szczęśliwy. Jeśli chłopak jest w stanie odpuścić sobie kolegów, mecz i imprezę, żeby do Ciebie przyjść, to znaczy, że jesteś dla niego najważniejsza. Jeżeli taki chłopak mówi Ci, że Cię kocha, to wiedz, że to jest najprawdziwsza prawda, i że odnalazłaś skarb. 


Cały dzień w dresie, pijąc Tiger'a i paląc papierosy rozmyślała nad minionymi chwilami spędzonymi z nim. Ciągle przed oczami widziała tamte wieczory, a w głowie słyszała jego słowa. Czuła na ciele jego dotyk. Czuła jego zapach. Tak bardzo brakowało jej tego wszystkiego. Pragnęła, by znowu ją przytulił, pocałował w czoło... Tak bardzo to lubiła. Wpatrzona w jego zdjęcie myślała 'co by było gdyby...?'. Na policzkach poczuła łzy. Złość, smutek, tęsknota, rozczarowanie. To wszystko rozrywało ją od środka. Postanowiła dać upust emocjom. Sięgnęła po żyletkę... Wraz z każdym pociągnięciem po skórze, wraz z krwią wypływały negatywne uczucia. 


Niczego nie żałuję i płakać też nie będę. Każda chwila spędzona z Tobą była szczęściem, nie błędem. 


Jeżeli prawda Cię boli, to charakter mojej osoby Cię zabije. 



Dzień jak co dzień, tylko w kalendarzu inna data. 


Pierwszy kieliszek - wtajemniczę Cię w jego cechy. Drugi - powiem, jak bardzo mnie zranił. Trzeci - wejdę na dach i krzyknę, że go kocham. Czwarty - zadzwonię do niego i powiem, że go kocham. Pare następnych kieliszków - stanę na krawędzi dachu i zrobię krok do przodu, bo przecież mówili, żeby iść dalej. 


Czasem tracę siły, żeby walczyć z rzeczywistością. 


Uzależniasz zielonooka cholero. <3



Bo nigdy nie pomyślałeś o tym, że mogę być silna...


Chciałabym w końcu przestać biec za tym, co ciągle się oddala. 


Za mało mam Ciebie, a innych często dosyć. 


Bo ty nie wiesz jak to jest nie spać po nocach dławiąc się wspomnieniami. 



Wieczorem, kładąc się spać, mam nadzieję, że jutro rano wstanę i wszystko będzie jak dawniej, że okaże się, że to wszystko było tylko złym snem. 


Ze wszystkich możliwych sposobów wybierasz ten, który zaboli mnie najbardziej, więc nie pieprz, że zależy ci na moim szczęściu. 


Coś w rodzaju zniknij, ale jednak bądź. 


Naucz się kurwa kochać, wtedy pogadamy. 



Patrzę w Twoje oczy i widzę coś, czego inni nie mają. 


Ja tylko chcę, żebyś Ty mnie chciał...


To było wczoraj. Wczoraj się nie liczy. Liczy się tu i teraz. Nic więcej. 

Kiedy patrzę w Twoje oczy wiem, że nie chcę już niczego szukać, że nie chcę nigdzie iść, chcę mieć Cię tutaj dziś. 



Co tam u Was słychać ciekawego? ;}
Wybacz Kefir, że nie ma nic o przyjaźni, paczce itd., ale musiałam dodać takie opisy, które miałam gotowe, ponieważ nie miałam zupełnie czasu żadnych wymyślać. Obiecuję, że w następnej notce coś w tym temacie będzie. :[
Do następnej notki, pozdrawiam! :}

6 komentarzy:

  1. Jejku, świetne są.
    Wybacz, że nie skomentowałam poprzedniej notki, ale blogger mnie o niej nie poinformował;<
    Opisy, mam ochotę wszystkie ustawić na opis, ale głupi limit w długości;<

    Jak zdrowie? Psychiczne, fizyczne? Szkoła?

    Dużo weny, do następnego ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;}
      Zdrowie psychiczne i fizyczne - ujdzie. Szkoła - nie najgorzej, ale mogłoby być lepiej ;]

      A co u Cb? :}

      Usuń
    2. A u mnie... Zdoriwe niestety wyśmeinite, chociaż psychicznie...
      A szkoła to parnoja;c

      Usuń
  2. Jeżeli chłopak płacze z Twojego powodu, to znaczy, że jesteś dla niego warta więcej niż cały świat. Jeżeli chłopak patrząc Ci głęboko w oczy delikatnie się uśmiecha, to znaczy, że jest przy Tobie szczęśliwy. Jeśli chłopak jest w stanie odpuścić sobie kolegów, mecz i imprezę, żeby do Ciebie przyjść, to znaczy, że jesteś dla niego najważniejsza. Jeżeli taki chłopak mówi Ci, że Cię kocha, to wiedz, że to jest najprawdziwsza prawda, i że odnalazłaś skarb. <-- Oh ten Opis MEGA chciałam dać na GG ale się nie zmieścił ;(( ALe dzisiejsza notka baardzoo mi się podoba ^^ ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybaczam, bo doskonale Cię rozumiem. Ostatnio nie mam kiedy usiąść do komputera. Nauczyciele chyba zwariowali.
    No cóż pocieszyłam się cudownymi opisami i świetnymi zdjęciami. :D

    OdpowiedzUsuń