środa, 28 listopada 2012

If you could see inside my heart then you would understand I'd never mean to hurt you baby.


 Wpis 50   ;3

Gdybyś mógł zobaczyć wnętrze mojego serca, zrozumiałbyś,
że nawet nie pomyślałam o tym, aby Cię skrzywdzić. 


Bierzesz rozbieg i skaczesz ze skały. 
Modlisz się w duchu, by anioły Cię złapały. 


Jednym słowem zgasiłeś nadzieję, którą jeszcze miałam. 


Marzę o tym, żebyś tu był. 



Jeden błąd i tracisz wszystko...


Poczekam aż zatęsknisz. Potem powiem Ci 'spierdalaj'. 


Dławię się problemami. 


Mam dla ciebie wspaniałą radę! Jak mnie obgadujesz, to się na mnie nie patrz. -,-



Kiedyś była moją przyjaciółką. Mogłam jej powiedzieć o wszystkim. Dzisiaj jest znana jako najlepsza kurwa w mieście. 


Fakt. Nikt nie mówił, że będzie łatwo, ale kurwa bez przegięć. 


Możesz nie widzieć nic patrząc mi w oczy. Ten cały syf pozbawił mnie jakichkolwiek emocji. 


- Jak bardzo Ci na mnie zależy?
- Za bardzo...



Straciłeś mój szacunek. Moje zaufanie. Wszystko to, co najważniejsze. Bo fakt, że nadal Cię kocham nie ma tu nic do rzeczy. 


Mam nadzieję, że dajesz radę, bo ja już kurwa wymiękam. 


Nie mów mi co mam robić, bo i tak zrobię inaczej. 


Ze mną chodź na start miłości...



Wtedy, kiedy najbardziej Cię potrzebowałam piłeś piwo z kolegami. 


No bo ja wiedziałam, że nigdy się nie uda. Ja mogę kogoś kochać, mogę oddać za kogoś życie, ale to się nie liczy. Nikt nigdy nie odwzajemni tego, co czuję. 


Siadam, wyciągam szluga i biorę bucha za tych, którym już nie ufam. 


Przecież my nawet nie mieliśmy siebie w planach. 



Rzuciłeś wszystko, zostawiłeś w tyle. Inny świat blisko. Będzie za chwilę...


Odeszłam, bo nigdy nie powiedziałeś, żebym została. 


Każdy ma chwile, że by to wszystko jebnął i patrzył w lustro jak mu łzy ciekną. 


Może moglibyśmy być dla siebie wsparciem i mogłoby być fajnie. Może przyjdzie taki dzień, że będzie mi wszystko jedno i w końcu odmienię codzienność. 



Opowiadanie, tak jak ostatnio, pojawi się w ciągu najbliższych paru dni. :) 
Pozdrawiam ;D

8 komentarzy:

  1. Tadam:D I jest boska notka:D Jest też komentarz, w sumie jak zwykle:P
    Bardzo mi się podoba ten opis: Mam nadzieję, że dajesz radę, bo ja już kurwa wymiękam. " Idealnie wpasowuje się w moją sytuację *_*
    Bardzo mi isę pdoba, jak każda inna^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak jak zwykle bardzo się cieszę, że się podoba ;D

      Usuń
  2. Idealna 50 notka, gratuluję ;3 Jakoś wcześniej nie miałam okazji skomentować, choć zawsze czytałam opisy. Te dzisiejsze są... Są idealne. ;') A tak w ogóle to pozdrawiam moją imienniczkę. ^.^ "Kiedyś była moją przyjaciółką. Mogłam jej powiedzieć o wszystkim. Dzisiaj jest znana jako najlepsza kurwa w mieście." <-- Nawet nie wiesz, jak ten cytat odnosi się do mojej sytuacji. Jest dokładnie tak, jak napisałaś. Miałam przyjaciółkę, a dziś nie mam o niej najlepszego zdania. No cóż, zdarza się, aczkolwiek brakuje mi jej. ;c Czekam na kolejną dawkę opisów i jeszcze raz pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna notka *.* podoba mi się "Mam nadzieję, że dajesz radę, bo ja już kurwa wymiękam." , idealnie opisuje moją sytuację gdyż straciłam przyjaciółkę.. ;c codziennie odwiedzam Twoją stronkę. podziwiam za wenę ;) pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam twojego bloga od początku i mam wrażenie że kiedyś już ten opis był -----> Bierzesz rozbieg i skaczesz ze skały.
    Modlisz się w duchu, by anioły Cię złapały. Jeżeli tak to nic się nie stało w końcu 50 notka już zdarza się powrórzyć coś ale i tak ten opis jest wspaniały ! ;D Chciałam wejść na chwilkę żeby poszukać opisu na GG a tu patrze że nowa notka super ;D Gratulacje ! ;*

    OdpowiedzUsuń