piątek, 16 listopada 2012

It looks like you’ve given up.


Wygląda na to, że się poddałeś. 


Prawdziwej przyjaźni nic nie może przeszkodzić. 


Prawdziwi przyjaciele to Ci, którzy są przy Tobie, gdy dobrze Ci się wiedzie. Dopingują Ci, gdy jest źle i cieszą się z Twoich zwycięstw. 


Życzliwe słowa przyjaciół mogą wydawać się krótkie i łatwe do wypowiedzenia, ale ich działanie jest naprawdę wielkie. 



Jakkolwiek źle by między nami nie było, gdyby Ci zależało, nie dałbyś mi odejść. 


Gdybyś zobaczył szczęście, jakie dzięki Tobie miałam, nie odważyłbyś się mi go odebrać. 


Moje dni bez Ciebie nie są dniami. 


Aktualnie to mam ochotę rozjebać siebie i swoją wyrozumiałość. Tak, kurwa. Brawa dla mnie. 




Kocham być bezczelna, uwielbiam pokazywać niezależność. 


Przepraszam, że już nie walczę. Po prostu przejadłam się złudzeniami. 


Little more love. 


Spytać możesz, ale wiedzieć nie musisz. 


Prawda jest taka, że czasami tak bardzo mi Ciebie brakuje, że ledwo mogę to znieść. 


W przyjaźni więcej się mieści niż miłość w sobie zawiera, bo przyjaźń oddaje, a miłość zabiera. 


Podziwiam tego, który zaprojektował mi życie. Gratuluję wyobraźni. 


Chciałabym złapać Cię za rękę i uciec stąd jak najdalej. 


Wstaję rano i zerkam na telefon. Brak wiadomości. Potem przypomina mi się, że wszystko już przeminęło. Trzęsące się ręce od płaczu stały się normą. 


Siedzieli razem na ławce, jak co wieczór, gadając o czym popadnie. W pewnym momencie, kiedy kolejny, nieistotny temat sięgał kresu, ona postanowiła, że mu zaufa. Zwykłe gadanie przerodziło się w poważną rozmowę. Nie chciała zrozumienia, ani współczucie. Słowa typu 'będzie dobrze' stały się dla niej niemalże fałszywe. Kiedy wyrzuciła z siebie to, co od dawna ją gnębiło i zabijało od środka, a jednocześnie pozwoliło stać jej się tą osobą, którą teraz była, spojrzała na niego niepewnie i czekała na jakąkolwiek odpowiedź. On wpatrzony w nią jak nigdy dotąd, ujął jej dłoń i powiedział: "- Nie powiem, że rozumiem, bo nie rozumiem. To twoje wspomnienia, ja nigdy nie byłem w takiej sytuacji. Ale powiem jedno... Zawsze możesz na mnie liczyć. Nie zostawię cię z tym samej." Słysząc to poczuła, jak po jej policzku spływa łza. To była jedna z tych ze szczęścia. 


Nie obiecuj mi zbyt wiele. Przecież co by nie było i tak jesteś skurwielem. 


Boski chillout mógłby trwać na wieki. 


Szczęście, to śpiew i muzyka. Szczęście, to uśmiech, który rozwesela. Szczęściem jest mieć przyjaciela. 


Żyję tak jak chcę, a nie tak jak wypada. 


Za mało czasu minęło, bym umiała bez emocji powiedzieć Ci jak jest naprawdę...


Przyjaciele to anioły, które zawsze wiedzą kiedy przyjść. 


Siemka :}
Mam nadzieję, że się opisy podobają. 
Piszcie w komentarzach ;d 
Pozdrawiam.
(drugie zdjęcie, to gif. jak klikniecie, to zadziała :] )

8 komentarzy:

  1. Mega, świetny, genialny wpis:3
    Historyjka jest taka idealna:3
    I ten: "Chciałabym złapać Cię za rękę i uciec stąd jak najdalej." opis jest wspaniały. Tak idealnie się wpasował do sytuacji:3
    Perfekcyjna notka:)

    A co tam u Ciebie? Jak zdrowie? Szkoła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba ;3

      Źle, źle i jeszcze raz źle.
      Zdrowie też źle.
      A szkoła... tak średnio ;/

      A co u Cb? :)

      Usuń
    2. P{rywatnie dobrze, w szkole średnio:D Zrowie ok:D

      Usuń
  2. Zdziwiłam się że tak wcześnie notka się pojawiła ^^ ALe się bardzo ciesze ;) Podobał mi się ten opis : Little more love. Boski jest i ta historyjka Mega xD I dziękuje że dodajesz historyjki z każdą notką ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Och! Notka wspaniała. Uwielbiam opisy o przyjaźni. :D
    A moim zamówieniem jest połączenie jej z miłością, czyt. miłość do przyjaciela. Pasujące do mojej sytuacji. Niestety...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te opisy ! ;) Chciałabym, abyś dodała dużo opisów o szczęśliwej miłości. Byłabym wdzięczna ;* Z góry dziękuję :) Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. visit the site Dolabuy Gucci take a look at the site here replica louis vuitton right here dolabuy

    OdpowiedzUsuń