piątek, 26 października 2012

I was so wrong for so long...


Myliłam się tak długo...


Nie zawsze możesz mieć to, czego chcesz, 
choć gonisz tak, że brak Ci tchu


Jesteś głupim gnojkiem, który myśli, że jest zajebisty. 


Idę inną drogą. 
Nie wiem, czy dobrą, czy złą. 



Teoretycznie, to już koniec, 
jednak w praktyce, coś w środku nie pozwala zapomnieć. 


Nie chcę przestać Cię kochać. 
Chcę nauczyć się bez Ciebie żyć. 


Czasem pozwalamy drugiej połówce przejść obok, nie akceptując jej lub nie dostrzegając. Przez własny egoizm skazujemy się na najgorszą torturę, jaką wymyślił rodzaj ludzki. Na samotność. 


Mimo tego, że to była Twoja wina i to Ty zawaliłeś, to właśnie ja mam ochotę zacząć rozmowę od słowa 'przepraszam'.


Bywa też tak, że nie ma szczęśliwych zakończeń...


Żyję tymi dwoma słowami, w ręce trzymając jedno zdjęcie. 


Też kiedyś spierdolę Ci życie, kochanie. 


Przegrałam swoje życie tylko po to, żeby z nim być. Żeby choć przez chwilę czuć smak życia, smak szczęścia...


I Twoje obietnice poszły się jebać. 


Nie musisz mi mówić jaka jestem. Mam siebie na co dzień. 


Zostań na zawsze, albo teraz odejdź i nigdy nie wracaj. 


Przychodzi taki czas, że po prostu odpuszczasz. 


Nie uwierzę w Ciebie drugi raz. 


Jebać to. 
Tłumaczyć się nikomu nie muszę.
Idę przez życie ze środkowym palcem w górze.


Kolejny buch za tych, którzy mieli być na zawsze. 


Uwielbiam czuć, że jesteś obok. 


Jeżeli kocham, to kocham jak pojebana. 


Może w maju, może w grudniu, może jutro po południu. 
W każdym razie dzisiaj nie. 


Żebyś czuł jak cierpię. Nic więcej nie chcę. 


...I lubię w Tobie to, i tamto też. :3


Jestem Happy , bo powiedział, że kocha <3   
Odpierdala mi i jest kapitalnie. 
Oczywiście to chwilowe, bo ogólnie to mam jaką depresję ostatnio. 
No ale dupa. 
Mam nadzieję, że się notka podobała ;]
Starałam się xd
Pozdrawiam! :]

6 komentarzy:

  1. Kocha? Mnie też kocha ^^
    Jesteśmy szczęśliwe we dwie:D
    Świetne opisy:P Jak zwykle:D
    A tak wgl... :D Jak tam szkoła i zdrówko? Mam nadzieję, że dobrze? :)
    Ja zaczynam ślepnąć, a moja mam to bagatelizuje, a szkoła to masakra =.=
    Ale kocha i mam wspaniałą przyjaciółkę, więc... :D
    Ewentualnie nie zdam :D

    A dlaczego to notka taka krótka? :< Ale za takie opisy, to i tak dziękuję, że dodałaś:)
    Do naspnej, dużo weny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocha, kocha ;D Już od roku kocha, ale ostatnio bardziej to okazuje :]
      Szkoła... ostatnio trochę lepiej, ale dobrze nadal nie jest xd.
      Zdrowie w porządku :)

      Notka takie samej długości jak każda ;p
      Nie ma za co ;D Cała przyjemność po mojej stronie ;)
      Dzięki :]

      Usuń
  2. Notka fajna ale nie ma opowiadania :(

    OdpowiedzUsuń