wtorek, 23 października 2012

I just don't want to waste another day.


Nie chcę zmarnować kolejnego dnia.


Chcesz, to się staraj. 
Nie, to spierdalaj. 


Czasami chcę rzucić to wszystko i powiedzieć, że to koniec, ale za bardzo mi zależy, żeby to zjebać. 


Niektóre chwile zapomina się przez całe życie.


I nawet nie wiesz, że każde uderzenie mojego serca należy do Ciebie.


Kiedy Cię poznałam rozpoczął się najpiękniejszy rozdział mojego życia. 


Na chuj mi Romeo? Nie jestem Julią.
Jestem sobą. Chcę Ciebie.


170 cm uczucia do Ciebie...


Uzależniasz, wiesz? :3


With you I'm felling alive.


Oddałabym za Ciebie życie bez zastanowienia. 


Możesz być pewny, że traktuję Cię serio. 
Kocham Cię i potrzebuję. 


Najmniejszy Twój gest kierowany w moją stronę daje mi niesamowitą energię do działania.


Moje słowa nie opiszą tego, co do Ciebie czuję. 


Żyję, by kochać, kocham, żyć. 


Pojawiłeś się przypadkiem.
 Tylko przypadkiem nie odchodź. 


Mówię 'szczęście', myślę 'On'.


Najgłębszy wdech szczęścia !


Kiedyś opowiem Ci o tym, jak bardzo Cię kocham.
Nie uwierzysz!


Znajduję definicję szczęścia, kiedy obdarowujesz mnie spojrzeniem. 


Chcę, by chwile spędzane z Tobą, nigdy się nie kończyły. 


Jutro pakuję walizki i wypierdalam na księżyc. 


Minął już rok. Nadal pamiętam, nadal tęsknię, nadal kocham. Twoje zdjęcie nadal leży w pudełku, wśród innych rzeczy, które przypominają mi Ciebie. Zostawiłeś tak nagle... Mnie, rodzinę, przyjaciół. Pomimo tej cholernej tęsknoty, jestem dumna z tego, że Cię znałam. Wiem, że tam jest Ci lepiej. 


To, że wspominam o Nim coraz rzadziej, nie znaczy, że o Nim zapominam. 
On nadal jest w moim sercu. Zawsze tam będzie. 


Starałam się dodać jak najwięcej o miłości {:
Mam nadzieję, że się podoba i przyda. 
Mam prośbę. Mianowicie: napiszcie w komentarzu, jak natrafiliście na tego bloga.
Pytam z ciekawości ;]
Pozdrowionka.

8 komentarzy:

  1. Na bloga trafilam, dzieki poleceniu na zapytaj ^^
    Dizękuję za opsy - wspaniałe:)
    Jak tam zdrowie, skzoła?
    Przepraszam, że tak krótko, ale fizyka =.=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;]

      Zdrowie - nie najlepiej, ale jakoś się trzymam.
      Szkoła - oj źleee xd.

      Fizyka powiadasz... Szczerze współczuję xD.

      Usuń
  2. Ja też natrafiłam na pytanie na zapytaj ale to było dawno ^^ ! Notka super ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc nie pamiętam. -.- Możliwe, że przez zapytaj, choć to do mnie nie podobne by tam zaglądać. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Na bloga trafiłam przypadkiem, kiedy szukałam dobrych opis. ^^
    Super notka! :) Oby wiecej takich ;*

    OdpowiedzUsuń