wtorek, 25 września 2012

Truth crushed to earth will rise again.


Prawda wdeptana w ziemię odrośnie.


Przytul mnie, bo się rozpadnę. 


Wytłumacz mi tylko, po chuj to wszystko było?


Tysiące wspomnień,
miliony zwątpień. 


Mieli bardzo prosty plan: być razem do końca życia. Plan, który wydawałby się wszystkim jak najbardziej realny i możliwy. Według znajomych byli dla siebie stworzeni. Byli dla siebie przyjaciółmi, wzorową parą, bratnimi duszami. Niestety tak się złożyło, że pewnego dnia przeznaczenie postanowiło zmienić zdanie. 


Nienawidzę Cię za to, że mówiłeś, że będziesz zawsze...
Więc gdzie jesteś do cholery?!


W tamtym momencie pękło mi serce...
Tak bardzo chciałam, żebyś zaprzeczył...


Uciekałam przed miłością,
aż w końcu wpadłam na Ciebie. 


Olać realia i pieprzyć rzeczywistość. 
Jebać to, że znów coś nie wyszło. 


Nienawidzę Cię za wszystko. Za to, że dawałeś mi tą cholerną, złudną nadzieję. Bawiłeś się moimi uczuciami. Ale najbardziej nienawidzę Cię za to, że pomimo tego, że Cię znam i zdaję sobie sprawę z tego, jak bardzo mnie zraniłeś, masz w sobie coś, dzięki czemu nadal Cię kocham. 


To samo gówno,
tylko dzień inny. 


Naprawiam, co zepsułam.
Odnajduję, co zgubiłam.


Wszystko już było
oprócz nas. 


Dopiero, kiedy zaczniesz chcieć wracać
zrozumiesz, jak daleko odszedłeś. 


Nie lubię wspominać, nie lubię tęsknić, nie lubię myśleć o tym, co było i porównywać z tym, co jest teraz, a mimo wszystko robię to często... Powiedziałabym, że wręcz systematycznie. 


Kaleczyłeś mnie słowami,
jednak najbardziej raniło Twoje milczenie. 


W zapłakanych oczach wygasła ta wyimaginowana, 
tląca się ostatkiem sił nadzieja. 


Wiesz, co to jest technologia środkowego palca,
czy mam ci zaprezentować?


Chciałabym umieć przejść obok Ciebie i nie mieć potrzeby zerknięcia w Twoje oczy, umieć tańczyć i nie patrzeć z kim tańczysz Ty, kłaść się spać i nie myśleć, czy jutro zdarzy się coś z Twoim udziałem. 


Żeby była to jak jak chcę,
a nie odwrotnie...


Gdybym miała teraz sześć lat, to bym się w Tobie nie zakochała. Nie w facecie, który przeklina, pali, pije i ma wyjebane na szkołę i ludzi. Ale teraz nie mam sześciu lat i Cię kocham. Zajebiście bardzo Cię kocham. 


Nagle widzę tyle utraconych szans...
Słów, na które już za późno...


Słuchawki w uszach, papieros w dłoni, łzy na policzkach
i krew spływająca po rękach, niczym ulatujące wspomnienia...


Nie lubię być wredna,
ale trzeba sobie jakoś radzić. 


Udało mi się znaleźć chwilkę czasu (co nie typowe w środku tygodnia) i oto jest nowa notka! =)
Co do czcionki... O tej, którą pisałam w ostatniej notce były różne opinie, więc postanowiłam się trochę czcionkami pobawić i wypróbować wszystkie w miarę ładnie wyglądające i nadające się do odczytu ;p
Piszcie jak macie jakieś zamówienia na opisy ;P
Pozdrawiam. 

9 komentarzy:

  1. Wow , Wow , Wow :O ! Notkaa <33 Jak się ciesze ;D . A ja chce mini opowiadania bo ostatnio ch nie widzę :( . Super notka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz nie miałam czasu na napisanie historyjki, ale jak będę pisać w weekend, to na pewno jakieś opowiadanie będzie ;P

      Usuń
    2. Aww to czekam na weekend ;D

      Usuń
  2. Zgadzam się z LovePigg, co do opowiadań:3 Notka świetna, jak zywkle i nie mogę doczekać się kolejnej:D
    Bardzo się cieszę, że znalazłaś czas:)
    A jak tam szkoła? :)
    Ech, życze dużo weny, do następnej:3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoła całkiem spoko :P Co prawda nieprzygotowania się kończą, ale jakoś idzie xd. Złe oceny jeszcze nie wpadły, więc nie narzekam.
    A u Cb w szkole jak? =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, mam same 5 ale nieprzygotowania mi się kończą xD Aaa i jedna 3 z niemieckiego xD ale w pt poprawiam:)

      Usuń
    2. Ee. No to widać, że dobrze się uczysz =)
      Ja jak na razie mam tylko 4 z chemii i 5 z wf. ;p

      Usuń
  4. Technologia środkowego palca. ♥
    Tak się zastanawiam, czy wszystkie opisy są twoje? (Oczywiście nie licząc tych z rapu.)Ja nie dałabym rady tyle wymyślać. Kiedyś miałam moblo, właściwie mam nadal, ale raczej już niczego tam nie publikuję. A Ty masz/miałaś konto na moblo.pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie ;) Ale 80% z nich tak =)

      Nie mam i nie miałam ;P

      Usuń