czwartek, 13 września 2012

They quarrel about trifles because they hate each other .


Kłócą się o drobiazgi, ponieważ się nienawidzą. 


Nie oczekuj dziś ode mnie,
że nagle będę inna. 


Jestem, bo jesteś. 


Nie jestem leniwa. 
Ja po prostu odpoczywam zanim się zmęczę. 


O nie. W ogóle nie czuję się winna. Nie byłabym sobą, gdybym była inna. 


Siedziałam w oknie i czekałam na tą spadającą gwiazdę,
która rzeczywiście przyniesie mi szczęście. 


Produkcja miłości zatrzymana. 


Było dobrze. 
Potem zachciało mi się kochać. 


Drwię sobie z miłości, tak jak ona zadrwiła sobie ze mnie. Niech ta suka w końcu zrozumie, że ludzie nie są jej marionetkami. 


- Utopimy ją ?
- Nie, plastik nie tonie. 


PPP - poznaj, pokochaj, pozostań. ;*


Bierzesz rozbieg i skaczesz ze skały.
Modlisz się w duchu, by anioły Cię złapały. 


Dzisiaj bardzo króciutko, ale nie mam czasu za bardzo, a chciałam cokolwiek dodać ;p.
Jutro lub w sobotę dodam dłuższą notkę :)
Pozdrawiam ! (=

5 komentarzy:

  1. Jejku, dlaczego tak krótko?! Przez Ciebie nie mogę się doczekać soboty:3 W sumie, jak zwykle, ale teraz bardziej, niż zazwyczaj... :D
    Jejku, Twoje opisy są świetne:3 Życiowe, że tak powiem:)
    Bardzo mi się podoba, a jakiś taki inteligenty komentarz dodam w sobotę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow wchodzę sobie na twojego bo chciałam dać opis na GG a tu patrze ee ? Nowa notka ? czytam czytam a tuu ... KONIEC a ja DLACZEGO później przeczytałam i Czekam na SOBOTĘ pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń