sobota, 15 września 2012

To be natural is such a very difficult pose to keep up.


Naturalność, to bardzo trudna 
do utrzymania poza. 


Czasami boli tak mocno,
że aż nie mogę oddychać. 


'Źle' nie jest, 
ale 'dobrze' wygląda inaczej. 


Uwielbiam, kiedy z rozmarzonymi oczami planujesz naszą przyszłość. Kocham jak podkreślasz słowa 'my', 'nasze' i 'wspólne', kiedy mówisz jak to będzie za pare lat, kiedy będę Twoją żoną i matką Twoich dzieci. 


Najładniej uśmiechają się ci, którzy najbardziej cierpią... 
Najpiękniejsze oczy mają ci, którzy najwięcej płaczą...
Najlepiej słuchają ci, których nikt nie słucha...
Najlepiej marzą ci, którzy wiele stracili...
Najlepiej przytulają ci, którzy za kimś tęsknią...


W oczach uśmiech,
a w sercu rozjebka. 


Gdy jedno ciało oddziałowuje na drugie,
trzecie się nie wpierdala. 


Szłam do grona przyjaciół pisząc SMS-a i nie patrząc przed siebie. '- Siema.' - rzuciłam nie podnosząc wzroku i podchodząc do ławki, usiadłam obok przyjaciela, który trącając mnie lekko w łokieć szepnął mi do ucha: '- Twój były.' Podniosłam głowę i spojrzałam na niego. Stał przede mną i spuszczał wzrok. Zapadła cisza. '- Przywitałabyś się!' - wykrzyczał jeden z kumpli, lekko podpity. Zaczęłam witać się z każdym, a dochodząc do niego szeroko się uśmiechnęłam. Odwzajemnił uśmiech i spojrzał mi centralnie w oczy. Usiadłam i w tym momencie zrobił się ruch. Obserwowałam go i czekałam, aż w końcu przyjdzie i siądzie koło mnie. Chciałam tego. W końcu przyszedł... Wrócił... On i uczucie, jakim go kiedyś darzyłam. 


Prędzej ołysieję,
niż powiesz mi 'Kocham Cię'. 


A idź w chuj z takim życiem. 


Jak mijasz się z prawdą,
to jej się przynajmniej ukłoń. 


Nie chcę żebyś kradł, kłamał, czy oszukiwał. Ale skoro już musisz kraść, to kradnij moje smutki. Jeśli musisz kłamać, to kłam o mojej urodzie, a jeżeli masz oszukiwać, to oszukaj czas, bo ja nie przeżyję ani jednego dnia bez Ciebie. 


Mogłam oszukać siebie i chociaż przez chwilę żyć,
jakbym miała wszystko, o czym marzyłam. 


Love me. Kiss me. Hug me.


Gdy zatęsknisz - dzwoń, pisz, czy przyjdź.
Ja będę. Zawsze będę dla Ciebie. 


W życiu zawsze masz pare dróg do wyboru i niezależnie od tego jak dobrze byś wybrał, zawsze będziesz zastanawiał się nad tym, jak wyglądałoby Twoje życie, gdybyś wybrał inaczej. 


Zrozum, że emotikony nie świadczą o moim szczęściu. 


Do teraz pamiętam Twój zapach...


Potrafisz oddychać, 
ale nie potrafisz żyć. 


Cisza, to jedynie przystanek między krzykiem wspomnień, a nieśmiałym szeptem marzeń. Krótka chwila wytchnienia, kiedy mówią to Ciebie własne myśli. Słyszysz?


Dopóki walczysz - nie przegrywasz. 
Dopóki wierzysz w siebie - nie jesteś najgorszy. 
Dopóki chcesz - możesz osiągnąć. 


Żyję w rytmie wiecznej tęsknoty. 


To nie była miłość. 
Szybko się skończyło to, co nas połączyło. 
Nara, miło było. 


Zawsze była nikim. Nikt nawet nie próbował jej zrozumieć. jej problemy nikogo nie obchodziły, a mimo to nikt nie pozwolił jej odejść. Tkwiła w labiryncie życia, z którego nie miała ucieczki. 


Ostatnio coś znowu mniej komentarzy jest. Mam nadzieję, że to się w najbliższym czasie zmieni. (: 
Dzięki za dodawanie się do obserwatorów, bo widzę, że coś tam Was przybyło. (=
Piszcie jak chcecie jakieś opisy o określonej tematyce. :p
Pozdrawiam =)



6 komentarzy:

  1. Super notka ;D Podoba mi się życzę weny ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, napisałam Ci świetny komentarz, najdłuższy w mojej karierze i mi się coś wyłączyło i nie mam komentarza -,-
    Streszczę ci go: napisałam, że jest świetny, zazdroszczę pomysłów i kreatywności:D I poproszę opisy o pozytywnych (internetowych) znajomościach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo =)
      Co do opisów świetny pomysł :) . Zaraz siadam i zaczynam coś wymyślać ^^

      Usuń
  3. Jak ja kocham Małpę ♥. I nawet Depek się trafił. ;) Opisy cudowne! Co do konkretnego tematu: Faria ma świetny pomysł! Osobiście uwielbiam zawierać internetowe znajomości. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;)
      Pomysł Fari również mi się spodobał, więc w następnej notce na pewno coś się znajdzie w tym temacie =)

      Usuń