wtorek, 19 listopada 2013

That sucks.


I stałam się cierpieniem.
Niekończącą się historią bólu.


"Nie umiem Cię pocieszyć, kiedy patrzysz w przeszłość,
ale mogę wziąć dobre wino i pójść tańczyć z Tobą w deszczu."


Słowa znaczą tyle, ile znaczy osoba,
która je wypowiada.


'Nikt nie potrafił czekać tak jak ona.'


Miłość bowiem żąda odrobinę przyszłości,
a my mieliśmy tylko chwilę.


Blizny można rozerwać.


Ci, którzy mają coś do powiedzenia, na ogół są małomówni.
Reszta pieprzy jak natchniona.


Znam bajkę o dziewczynie ze spieprzoną duszą.
Urodziła się w życiu ze wszystkim do stracenia.


Nie kochał mnie.
Chciał, ale nie umiał.
Nie próbował.


Nikt nie jest szczęśliwy na stałe.


"- Mówię tylko, że chcę nadal Cię kochać. Czy raczej zacząć Cię kochać.
- A co to dla Ciebie oznacza?
- Chcę, żebyś był szczęśliwy."


Za każdym razem, gdy chcę ruszyć na przód,
Ty już tam jesteś.


Teoretycznie jest zajebiście.
Praktycznie chujowo.


Proszę, zostań, potrzebuję Cię tu...
To, co w sobie mam tylko ciągnie mnie w dół.


"Nie chcę powiedzieć, że przesadziłem w kwestii swoich uczuć. Byłem szczery. Przez całe życie szukamy kogoś, kto mógłby nas zrozumieć i nagle go znajdujemy. Tak mi się przytrafiło z Tobą. Przykro mi."




1 komentarz:

  1. OMG. Jaka zajebista notka. Wkleiłabym tu opisy, które szczególnie mi się spodobały, ale nie umierm ywbrać ;_; KC <3

    OdpowiedzUsuń