poniedziałek, 11 listopada 2013

I'm fine.


Nie płacz.
Jemu i tak to zwisa.


"- A w co wątpisz?
- We wszystko."


Dlaczego pozwalamy, by to, czego nie mamy
psuło nam radość z tego, co posiadamy?


Zanotuj, że byłam
jestem
będę.


I gdy tak myślę, to tak rozpaczliwie tęsknię za Tobą,
że chce mi się płakać. i nie jestem pewna, czy z tego smutku,
że tak tęsknię, czy z tej radości, że mogę tęsknić.


Cisza podziałała na mnie przygnębiająco.
Nie ta na zewnątrz, lecz ta, co była we mnie samej.


Nie chcę Cię zamęczać moimi problemami,
ale czasami nie dam rady zostać sama z tym co rani...


Moim marzeniem
jest być czyimś marzeniem.


"Życie jest wodospadem.
Jesteśmy tymi w rzece,
kolejny raz po upadku."


Możesz mówić, że go nie ma,
ale w Twoich smutnych oczach zawsze będzie.


Chcę mieć coś swojego. Coś, co będę kochać.
Bo ja tak naprawdę najbardziej w życiu chcę kogoś kochać.


Jak często mówimy, że gdy pada deszcz, to znaczy, że Anioły płaczą?
Gdyby Anioły płakały, mielibyśmy globalną powódź. Nad czym one płaczą?
Nad nami. Tyle ludzkich błędów i płacą za to niebiańskie stworzenia.
Powinniśmy je tak krzywdzić?


Świat dzieli się na dwie połowy, z tym jednak,
że w jednej z nich jest nie do życia,
w drugiej zaś nie do wytrzymania.


Dobrze wiedzieć, że tam jesteś.
Dobrze wiedzieć, że ktoś tam mnie kocha.


Czasami boli zbyt bardzo, żeby to pokazać.



Happysad ♥ 

7 komentarzy:

  1. Jak często mówimy, że gdy pada deszcz, to znaczy, że Anioły płaczą?
    Gdyby Anioły płakały, mielibyśmy globalną powódź. Nad czym one płaczą?
    Nad nami. Tyle ludzkich błędów i płacą za to niebiańskie stworzenia.
    Powinniśmy je tak krzywdzić? - zajeniste ♥
    Sorry, wiesz, że Cie kckckc, ale nie chce mi sie pisac ;/
    Pseplasam :c

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne opisy, jak zawsze, uwielbiam tego bloga <3

    http://oo-mini-kaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje opisy, uwielbiam Twoje obrazki, uwielbiam Twoje blogi a Ciebie całą kocham *.* <3 czekam już na kolejne ^^ Pisz do mnie częściej ;c
    'Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. click to investigate aaa replica bags have a peek at this website louis vuitton replica Related Site gucci replica

    OdpowiedzUsuń