wtorek, 1 października 2013

Największy błąd.


Ludzie biorą narkotyki.
Ludzi się zakochują.


Jeśli kogoś kochasz, to znajdziesz usprawiedliwienie dla każdego jego zachowania, nawet jeśli to, co zrobił, rozerwało Ci serce. W myślach będziesz sobie powtarzać, że zrozumie swój błąd, że jeszcze będzie dobrze. Jeśli kogoś kochasz, to sama sobie wbijesz sztylet w serce, bo wolisz codziennie palić się bólem, niż odejść i tlić się tęsknotą.


Aby być szczęśliwym trzeba podjąć walkę.
Najczęściej z samym sobą.



Pamiętaj księżniczko, że łobuz kocha najbardziej.



"Bo widzi Pan, pewnego dnia po prostu budzisz się i zdajesz sobie sprawę z tego, jak bardzo jesteś żałosny kochając kogoś, kto ma Cię gdzieś. I to jest dobry moment by odpuścić."


Boli mnie fakt, że wtedy nie zrobiłam nic, żeby Go zatrzymać.



"Patrzy, jakby chciała się rozpłakać, tylko skończyły się jej łzy."


"Mówi się 'kocham',
bo chce się odzewu."


Wolę milion razy noc od dnia. Jest cicho, spokojnie, pięknie. Uwielbiam widok księżyca, gwiazd, nieba. W nocy przeżywam swoje najlepsze chwile życia. A dzień? Dzień jest chujowy. Musisz tylko patrzeć na tych beznadziejnych i popierdolonych ludzi.




Wszystko czego pragnę, to znalezienie kogoś, kto będzie ze mną bez względu na to, jak trudno jest ze mną być. 


Nie ufaj nikomu, a nikt Cię nie oszuka.


Już nawet nie pamiętam, kiedy straciłam nadzieję. Takich rzeczy nie zapisuje się przecież w pamiętniku.



Na początku chcesz pamiętać. Delektujesz się wspomnieniami, opowiadających o spędzonych wspólnie chwilach. Później wszystko się pieprzy. I nagle trzeba wszystko zapomnieć, bo przeszłość daje człowiekowi w prezencie tylko ból. I kiedy już upłynie dużo czasu, wydaje Ci się, że to tylko blizna, nic nie znacząca. A wtedy ten ktoś pojawia się, choćby tylko na chwilę w Twoim życiu rozdrapując wszystkie Twoje rany.


Chyba jednak żyję, chyba nie umarłam, chyba płynie we mnie jeszcze krew; trupom nie kręci się w głowie, nie jest im sucho w ustach, nie robi im się słabo.


Kobieta, która nie prosi o wiele, zasługuje na wszystko.






Przepraszam za długą nieobecność.
Miałam szlaban na kompa.

4 komentarze:

  1. OMG, Wioletto - to jest absolutnie genialne! Zaczynając na opisach, przez obrazki i piosenki, a kończąc na autorce, która kocham ♥
    Mam tylko jedno małe pytanko: kiedy historyjka? :C Ja tęsknie za historyjką!
    KC ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu... już myślałam że zapomniałaś o opisach !! ;c rewelacja *.* chce już kolejną ;** <3
    `Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń