sobota, 12 października 2013

Skomplikowana sytuacja.


Czasem warto oderwać się od rzeczywistości.


Świat nowy utworzyłeś naokoło siebie, 
a sam błąkasz się i nie wiesz czym jesteś.


"Czasem wątpię jak Ty w cały świat, czasami wątpię w siebie,
wątpię w nas. To jest tak silne, że wraca do mnie w snach,
przewracam się, leżę, nie mam siły by wstać..."


Nikt nie zmuszał mnie do kochania.
Sama wpadłam na taki głupi pomysł.


To uczyniło mnie silniejszą, nauczyło bardziej się starać,
to uczyniło mnie o wiele mądrzejszą, więc dzięki
za zrobienie ze mnie wojownika!


"Myślałem o samobójstwie. Powstrzymało mnie tylko to,
że nikt, absolutnie nikt nie wzruszy się moją śmiercią,
że w śmierci będę jeszcze bardziej samotny niż w życiu."


I już nie wiesz, czy chcesz go widzieć, czy o nim zapomnieć...


Ciężko tu żyć, ale umrzeć też szkoda.


Ból zgnieć. Umieść go gdzieś na końcu duszy. Głęboko.
Żeby nikt o nim nie wiedział i żebyś Ty sam, człowieku o nim zapomniał.


Ból zaczyna się dopiero wtedy, kiedy boli nas całe serce i zdaje się nam, że zaraz przez to umrzemy i na dodatek nie możemy nikomu zdradzić naszego sekretu. Ból sprawia, że nie chce się nam ruszyć ani ręką, ani nogą, ani nawet przekręcić głowy na poduszce.


To złe wybory czynią nas mądrzejszymi.


"Nie ma tego złego, co wyjdzie Ci na dobre.
Następny dzień, to Twój pierdolony problem."


Prawdziwa kobieta jest damą w salonie,
kucharką w kuchni i dziwką w łóżku.


Nie odbieraj mi nadziei.
To jedyne, co mi pozostało.


Istnieje przepaść w stwierdzeniu "zmarł", "umarł" a "nie żyje".
To ostatnie nie przechodzi przez gardło.



Tak.
Doda.
Zdziwiłam się, że nawet mi się to podoba.

2 komentarze:

  1. Świetna notka <3 I opisy :3 Boże, piosenka Dody m isię podoba o.O
    Co się dzieje?!
    Kocham Cie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza notka ever ! Najlepsze zdjęcia i piosenka ! O.o i Najlepsza autorka na świecie ! Kosiam ! <3
    `Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń