niedziela, 6 października 2013

Kochaj mnie do końca.


Rozmyślanie o śmierci jest rozmyślaniem o wolności.


Chcę żebyś był szczęśliwy. Najszczęśliwszy.
Jeśli nie możesz odczuwać tego ze mną, to znajdź kogoś,
kto Ci to zapewni - ja stanę w cieniu i będę Ci kibicować.


Twój łobuzerski uśmiech i zielone oczy - jestem Twoja.


W jednej sekundzie chce mi się płakać,
w następnej chce mi się zabijać,
a jeszcze w następnej chce mi się umrzeć.


A ja? Ja poczekam jeszcze na swoją miłość. Może przyjedzie następnym pociągiem?
Albo jeszcze późniejszym? A może nie przyjedzie wcale? Nie szkodzi.
Mam już wprawę w oczekiwaniu na pociągi, które nie przywożą nikogo.


"Cześć, wstaję rano, już mam dość.
Kolejny dzień, znowu to samo, jak na złość."


Że wiesz.
Że chcesz.
Że tęsknisz.
Tyle możesz powiedzieć,
a milczysz.


Tak wiele rzeczy między nami zostało niedopowiedzianych...


Już zapomniałam jakie to uczucie,
gdy odzywałeś się codziennie.


Szczytem szczęścia dla kota jest uwaga, rozmowa, pieszczoty i miłość ze strony człowieka, a dla ludzi nic nie może być pochlebniejszego niż przywiązanie istoty tak dalece niezależnie. 


Nie oceniaj mnie po przeszłości.
Już w niej nie żyję.


Nigdy nie rań nikogo, kto mówi Ci, że Cię kocha i patrzy Ci przy tym głęboko w oczy.
Kogoś, kto nie wstydzi się płakać przy Tobie, ani śmiać się w głos. 
Nie wiesz, jaka walka toczyła się w nim zanim Ci zaufał. To ktoś, 
kto poznał życie z gorszej strony i nie zasługuje więcej na cierpienie.


"Pierdol czarne myśli, choć wszystko układa się fatalnie.
Zawsze chociaż jeden powód, żeby żyć tutaj znajdziesz."


Masz nóż - walcz lub wbij sobie go w serce.


Może już dzisiaj spotkałeś człowieka, z którym spędzisz resztę życia w przytulnym domku z gromadką uroczych dzieci. Może rok temu spotkałeś osobę, która wydawała Ci się być przyjacielem, a potem bez skrupułów zostawiła Cię samego z dnia na dzień. Niektóre zdarzenia i osoby nas zainspirują, zaciekawią, a inne zgorszą i sprawią, że już nigdy nie będziemy tacy sami. Jedno jest pewne, nigdy nie należy tego żałować, bo każda osoba wnosi coś unikalnego i niepowtarzalnego do naszego życia.




5 komentarzy: