środa, 18 września 2013

Fat cow.


Mogłabym powiedzieć,
że jest największym dupkiem na świecie,
ale i tak Go będę kochać.


To nie jest łatwe.
Codzienne wstawanie, nadzieja na nowy,
być może lepszy dzień.
Krótka prośba do Boga,
by coś zmienił, by nadał sens.


Czasem tak mnie to wszystko męczy,
że nawet nie mam siły źle się czuć.


Podoba mi się to,
jak powoli wszystko się układa.


"I chyba wiem co wieczorem Ci powiem
Powiem, że życzę Tobie szczęścia
I że tak trudno będzie mi nie pamiętać"


Przychodzi moment, gdy uzmysławiasz sobie,
że pustka przeszywająca Twoje źrenice
już nigdy nie będzie wypełniona odbiciem osoby,
od której zależny jest rytm bicia Twojego serca.


Nie daj ranić się sentymentom - życie jest piękne.


'Każdego dnia, jednego tylko chcę.
Błagam was, zlitujcie się i zabijcie mnie.'


Kochaj sercem, nie oczami.
Kochaj duszą, bo ciałem każdy potrafi.


Chcę być po prostu czyjaś.
Chcę, żeby ktoś cieszył się, że ma właśnie mnie.


To nie jest tak, że ja nie wybaczam.
Wybaczam, tylko nie potrafię zapomnieć
i boję się, że to, co tak bolało,
może się powtórzyć.


"Nie ma kumpli, nie ma przyjaciół,
nie licząc dwudziestu w paczce papierosów."


Żyjąca wspomnieniami tych udanych chwil,
zagubiona w rzeczywistości.


Moje serce nadal bije,
pomimo tylu absurdalnych wspomnień.


"Wiem bardzo mało o aktorstwie,
jestem tylko niewiarygodnie utalentowanym oszustem."



Mówią żeś wredna i niebezpieczna
Że prędzej czy później staniesz w moich drzwiach
Że w twe sidła łatwo wejść jak nożem w masło
Z drugiej strony uciec nie ma jak

A ja owijam wokół palca wolny czas
Owijam wokół palca chłodny wiatr
I miejsce dla ciebie mam
Przyjedź obudź nas
Na wieczność

Mówią że pod twym dotykiem
Serca jak herbatniki pękają wraz
Że otaczasz się armią kotów czarnych
Idziesz jak burza siejesz wokół strach

(...)

Chodź
Niby niechciana
Chodź
Chodź
Niezapowiedziana
Chodź
Chodź bez pukania"

♥ ♥ ♥

Zimno mi.
Uczę się.
Nie ogarniam.

2 komentarze:

  1. Jak zwykle naj;d w uj dlugo czekalam na ta notke ale warto bylo, naprawde mega

    /izuulka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle świetnie ♥
    Przepraszam, że tak króto, ale ejstem u babci i siedzę na laptopie siostry ;_;
    Kocham Ciebie i bloga <3

    KCKCKC

    OdpowiedzUsuń