piątek, 6 września 2013

Nie zmieniajmy nic.


W przyszłości będę mieć dużo dzieci, bo szkoda,
żeby tak zajebiste geny się zmarnowały.


Co w Nim widziałam? Sama nie wiem. Po prostu był. Zawsze był przy mnie. Był, kiedy go potrzebowałam i kiedy nie chciałam nikogo mieć przy sobie. Mimo tego, że wiele razy Go prosiłam, żeby  mnie zostawił, On mi pomagał. Mogłam mu powiedzieć o wszystkim. Wspieraliśmy się nawzajem. Nawzajem naprawialiśmy sobie serca. Wiem... To było kiedyś. Wspomnienia bolą. A świadomość, że już nigdy tak nie będzie, zabija.


'Tak wiele chcę powiedzieć, lecz czuję się jak frustrat. Strach przed Twoją reakcją knebluje mi usta.'


Bywają takie dni i noce, kiedy zmienia się wszystko. Bywają takie rozmowy, które potrafię wywrócić do góry nogami cały nasz świat. Nie możemy ich przewidzieć, nie możemy się do niech przygotować. Czyhają gdzieś na nas, zapisane w łańcuchu pozornych przypadków, nieuchronne jak świt po ciemności.


Papierosowo-czekoladowa terapia anty-facetowa.


"Żyłem tak długo w bólu, że kiedy teraz pulsuje on razem z moim silnym, równym biciem serca, to mi nie przeszkadza."


'Ten świat nie miał się zawalić, a jednak wziął pierdolnął.'


Trzeba żyć tutaj i teraz, w tej chwili, dziś.


Muszę żyć zawsze z Tobą albo nigdy Cię nie oglądać.


Miłość to nie wszystko, ale to bardzo, bardzo dużo.


"Chodź do mnie
pokaż, że istniejesz, że jesteś, że chcesz
bez idiotycznych niedomówień
bez pół-słówek, pół-spojrzeń
chodź."


'Bo jak miłość to nie z kurwą, 
a jak kraść to miliardy.'


Jak sama się kiedyś tak zakochasz,
to zrozumiesz dlaczego mu tak ciągle wybaczam.


Śmieję się tylko twarzą.
Powtarzam śmiech po innych.
Jest to widać, bo czasami się spóźniam.


Nie martw się o moje blizny na ciele.
Te w psychice są o wiele gorsze...



tydzień szkoły mnie wymęczył.

4 komentarze:

  1. Znowu pierwsza!:D
    Znowu kopnal mnie zaszczyt napisania pierwszego kom a wiec notka mi sie zajebiscie podoba, zaraz cos sobie ukradne na opis, foty tez sweet ;D a co do szkoly...mam tak samo, nie bylo jej to tesknilam a jak juz jest to...Szkolo wypierdalaj!;D ale to tyle, nie bede sie rozpisywac;* czekam na kolejna note;*

    /izuulka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka <3 I obrazki :D Obrazki i fajne notki górą! iZULKA ZNOWU SIĘ CHWALI ;-: NO FOCH, NO. ja TEZ JUŻ MAM DOŚĆ SZKOŁY, ALE O TYM WIESZ Z SMS-ÓW ;_;
    locham cię <3
    Cpas lock + lenistwo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahhhahaha, ja wiedziałam, ze tak będzie! Wiedziałam, że wszyscy będą mieli dość szkoły po pierwszym tygodniu! haha :D <3

      Usuń