poniedziałek, 2 września 2013

Przyniosłeś mi szczęście... ♥


Tylko tego nie spierdolmy, proszę.


Romeo i Julia zabili się z miłości,
myślę, że mógłbyś chociaż odpisać na sms-a.


Na zmianę ufam i wątpię,
chociaż to takie nierozsądne.


"- Życie ze mną jest piekłem? - kobieta zaskoczona zwraca się w jego stronę (...)
- Niewątpliwie jest piekłem, ale w pewnym sensie zależy mi na tym piekle.
- Dlaczego?
- Jest w nim ciepło.
- I ja mam w nim swoje miejsce.
- Niczym Lucyfer."


Jesteś tak dwulicowym człowiekiem, 
że już nie wiem w którą twarz się śmiać.


Bo to z tęsknoty to wszystko...


"Chcę uciec albo umrzeć albo się rozjebać. Chcę być ślepy i niemy i nie mieć serca. Chcę się wczołgać do dziury i nigdy nie wyjść. Chcę zmieść swoje istnienie z powierzchni ziemi. Z powierzchni jebanej ziemi."


Nie da się przewidzieć jak i kiedy zostanie nam odebrany ktoś, kogo kochamy. Ale życie byłoby takie smutne, gdybyśmy nie pozwolili sobie na miłość z obawy przed jej utratą.


Lubię okna.
Robię w nich absolutnie wszystko.
Stoję, patrzę, płaczę.


Toksyczny świat pierdoli nam w głowach.


"- To chore, żeby godzinami leżeć na trawie.
- Widocznie jestem chory."


Przestaliśmy szukać potworów pod naszymi łóżkami,
kiedy zrozumieliśmy, że one są w nas.


Nie jestem miła, bo już mi się kurwa nie chce.


On jest wszędzie, nawet jak go nie ma.


Miłość jest kotem. Przychodzi, kiedy ma na to ochotę. Nie pytając o zdanie siada na kolanach i ogrzewa Cię samą swoją obecnością. Ma pazury, ale i tak wiesz, że fajnie jest mieć kota.



kocham tooo ♥

rzygam szkołą, a byłam tam tylko 30 min.
rzygam. rzygam. rzygam.

3 komentarze:

  1. Dopadl mnie zaszczyt dodania pierwszego komentarza xD a wiec zajeviscie ale to tradycyjnie;d przepraszam ze zdesperowana napisalam na gadu o kolejna notke ale mialam niedosyt;d co do sql to ja przeciwnie, ciesze sie ze chodze, ale ja mam inny przypadek;D brak nauki wiecej praktyki przy zwierzatkach

    /izuulka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buu ;_;
    Izulka mnie wyprzedziła i jeszcze się lansuje na pierwszy komentarz ;_; No nie, no foch, no.
    Notka jest wspaniała, tak samo jak obrazki i autorka, chociaż nie. Notka jest gorsza niż autorka, bo autorkę kocham i autorka jest moją bro (nie wnikać, drogie czytelniczki :D) i w ogóle autorka to moje wysokie szczęście *co ja kurwa pierdole?!* xd No dobra, kocham autorkę, wielbię notkę, wielbię obrazki, oo!
    Kończę, bo zaczynam się siebie bać. :D
    Pisz szybko kolejną <3

    OdpowiedzUsuń