poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Zostawiłeś mnie jak zużytą zabawkę.


Zostało kila wspomnień i blizn.
Nic więcej.


Otwórz oczy,
obudzić się czas.


Miłość jest wtedy, gdy On wbije Ci sztylet w serce,
a Ty martwisz się tylko tym, żeby nie ubrudził się krwią.


"- Nigdy nie opowiadałaś mi o swoich przyjaciołach - zauważył.
- Ból -wyszeptałem.
- Boli Cię mówienie o nich? 
Pokręciłem głową. 
- Ból jest moim przyjacielem."


Pokochała tak, jak właściwie nie chciała pokochać.
Pokochała tak, że wszystko zależało od Niego i nie mogła przestać.


Wszyscy pytają dlaczego jestem smutna,
a ja po prostu nie mam z kim być szczęśliwa.


Coraz częściej potrzeba mi czterech ścian, pustego pokoju.
Coraz częściej nogi noszą mnie (z przyjemnością) po wyludnionych chodnikach miast.


"Nie wierzyłem
Stojąc nad brzegiem rzeki,
Która była szeroka i rwista,
Że przejdę ten most,
Spleciony z cienkiej, kruchej trzciny
Powiązanej łykiem.
Szedłem lekko jak motyl
I ciężko jak słoń,
Szedłem pewnie jak tancerz
I chwiejnie jak ślepiec.
Nie wierzyłem, że przejdę ten most,
I gdy stoję już na drugim brzegu,
Nie wierzę, że go przeszedłem."


I dziś pijemy za wszystkich fałszywych przyjaciół, za zranione uczucia,
za wszystkich tych, którzy nas zostawili, za każdą osobę,
przez którą wylaliśmy chociażby jedną łzę, bądź na naszej twarzy
zagościł przez nią smutek. Wasze zdrowie...


Zakochuję się, chociaż nie chcę. Postanawiam, że nigdy się nie otworzę,
nie zaufam, nie odkryję przed nim. Postanawiam tak, bo czuję, że tracę dystans.
Tracę dystans do człowieka, który jest wystarczająco mądry, by mnie skrzywdzić.


"Kłótnie, chora miłość, bez sensu związek, zazdrość, obawy, nerwy, nasz problem,
a i tak Cię kocham i wierzę w szczęście, nie dociera do mnie nic, to przecież bezsens..."


Człowiek może odczuwać nieszczęście tylko do pewnego określonego stopnia,
wszystko zaś, co przekracza jego wytrzymałość, może go tylko zniszczyć
lub uczynić obojętnym.


Kiedy tęsknię,
zamykam oczy i jesteś.


Czułam się przy nim tak wyróżniona i tak jedyna,
jak przy nikim innym na świecie.


Uśmiecham się tylko wargami.



"Jeśli on cię kocha i ty w to wierzysz
mała, mała, padasz na kolana
jeśli on cię kocha kiedy jesteś martwa i stracona
całujesz, całujesz mordercę, kociak dalej gra
ale on wczołgał się do środka twojej zranionej duszy
nigdy nie pozwoli ci odejść

Jeśli on cię kocha, nie kocha cię wcale
bądź jedyną, która go zostawi, kochanie, nie daj się złapać
jeśli on cię kocha, rozpalił twoje serce
nienawidzę być jedyną, która powie ci, że on jest kłamcą 
jeśli on cię kocha, nie kocha cię wcale.

Niech się zbliży, bądź lalką,
on daje ci tylko spróbować, ale ty chcesz to wszystko
ale jeśli potkniesz się zanim upadniesz
to tylko spróbuj odrobinę albo stracisz to wszystko."

♥ ♥ ♥

8 komentarzy:

  1. Aa, Wiolka *_*
    Boże, masz fajne opisy, obrazki i piosenki. To nie fair, bo ty umiesz takie magie etc. xd
    Nie wiem o czym gadam, nie zwracaj na to uwagi. :D
    Chyba skomentuję pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się *.* ciem kolejną ! ;d ;**
    `Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kofaaam;D boshe ale ta nota powala na kolana*,*

    /izuulka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam do grona zakochanych fanów Twojego bloga :) Uwielbiam te Twoje opisy ;* Dodaje Twojego bloga do ulubionych linków na moim blogu i zapraszam do odwiedzenia mnie :) opowiadania-sercem-pisane.blog.pl Dopiero zaczynam :)Jeśli będziesz miała ochotę przeczytać to wyraź swoją opinię w komentarzu :D z góry dzięki:)
    MAGDA :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 21 yr old Business Systems Development Analyst Brandtr Borghese, hailing from Guelph enjoys watching movies like "Snows of Kilimanjaro, The (Neiges du Kilimandjaro, Les)" and Ice skating. Took a trip to Historic Centre of Mexico City and Xochimilco and drives a Allroad. Idz tutaj

    OdpowiedzUsuń